Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Musím se na Vás obrátit ještě jednou. Psala jsem Vám již 23.3 a můj případ je v řešení. Banka mi vrátila částku jako neoprávněnou platbu, Na seznamku jsem napsala od té doby 3 maily bez odezvy.Teď mi napsali že dlužím už 2544,-
Oni vůbec nekomunikují.A já jim mám něco zaplatit?
Ať mi tato společnost už dá pokoj.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den paní Kulíková,
Z důvodu, že jste nereagovali na naši nabídku, Vám naše finanční oddělení vrátilo celou částku a to 2247 Kč a po vrácení této částky Vy / Vaše banka zahájila Chargeback. Jak jsme již potvrdili, zahájení chargeback bylo neoprávněné z Vaší strany a je třeba, aby se celá částka stejně s navýšenými poplatky vrátila zpět na náš účet - (2 247Kč + 297Kč poplatky).
Z Vaší strany do dnešního dne evidujeme částku 740 Kč a je třeba dorovnat tuto pohledávku v celkové částce, t.j 1 804Kč.
V případě, že dlužný poplatek nebude z Vaší strany uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.