Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#10408Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2016, před 9 lety

Silvie Kulíková

Znění stížnosti

Dobrý den
Musím se na Vás obrátit ještě jednou. Psala jsem Vám již 23.3 a můj případ je v řešení. Banka mi vrátila částku jako neoprávněnou platbu, Na seznamku jsem napsala od té doby 3 maily bez odezvy.Teď mi napsali že dlužím už 2544,-
Oni vůbec nekomunikují.A já jim mám něco zaplatit?


Požadované řešení

Ať mi tato společnost už dá pokoj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 08:25, před 9 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2016 09:05, před 9 lety

Dobrý den paní Kulíková,


Z důvodu, že jste nereagovali na naši nabídku, Vám naše finanční oddělení vrátilo celou částku a to 2247 Kč a po vrácení této částky Vy / Vaše banka zahájila Chargeback. Jak jsme již potvrdili, zahájení chargeback bylo neoprávněné z Vaší strany a je třeba, aby se celá částka stejně s navýšenými poplatky vrátila zpět na náš účet - (2 247Kč + 297Kč poplatky).

Z Vaší strany do dnešního dne evidujeme částku 740 Kč a je třeba dorovnat tuto pohledávku v celkové částce, t.j 1 804Kč.

V případě, že dlužný poplatek nebude z Vaší strany uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 17:03, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2016 13:30, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.