Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V souvislosti s ukončením smlouvy o poskytování elektronických komunikací ze strany poskytovatele v říjnu 2015 a následném konečném vyúčtování přebytků na příslušných smluvních účtech firma VBC czech s.r.o. přislíbila níže uvedeným klientům formou emailu navrácení vratných kaucí a přebytků na účtech postupně ve lhůtě do 3 měsíců. Již od počátku roku 2016 se nelze dovolat na zákaznickou linku 840 111 130, nereagují na emailovou komunikaci a nejsou k nalezení webové stránky pro přístup k telekomunikačním účtům (http://billing.leonardovbc.com).
Po vyčerpání možností elektronické komunikace na dálku jsme přistoupili k písemné formě a poštou byla doporučeně odeslána "Výzva k vyrovnání přebytků účtu a vratných kaucí" nejprve na adresu firmy do Olomouce a po jejím navrácení jako nedoručitelné i na adresu do Prahy (dle Obchodního rejstříku od 4.11.2015) - i odsud přišel dopis nazpět se sdělením ČP: "na uvedené adrese neznámý".
Pro úplnost níže uvádím jeden z bodů Všeobecných obchodních podmínek ke smlouvám:
"12.1. Účastníci Smlouvy se zavazují, že veškeré spory vyplývající z realizace, výkladu nebo ukončení Smlouvy (dále jen “Spory”) budou řešit smírnou cestou – dohodou".
Seznam klientů a výše dlužných částek:
Ladislav Holec: cz16350: ...................................................... 2325,-
Jiří Dragon: cz17963 ........................................................ 580,-
Jiří Palička: cz22105, ........................................................ 729,-
Miroslav Lipa: cz22478, cz22358, cz22244, cz22081, cz11989-2, cz22070 ......... 4973,-
Miroslav Třeštík: cz14806-5, cz15083-3, cz15662-5 ............................. 3003,-
Úhrn dlužných částek Kč: ...................................................... 11610,-
Ladislav Holec - ID: cz16350, Jiří Dragon - cz17963, Jiří Palička - ID: cz22105, Miroslav Lipa - ID: cz22478, cz22358, cz22244, cz22081, cz11989-2, cz22070; Miroslav Třeštík - ID: cz14806-5, cz15083-3, cz15662-5
Vypořádání dlužných závazků na smluvně příslušné bankovní účty klientů.
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, která byla stanovena, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě se jedná o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, doporučujeme zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (VBC CZECH s.r.o.,náměstí Přátelství 1518/2, Hostivař, 102 00 Praha 10). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.