Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#10413Nevrácení peněz po vrácení zboží do 14 dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2016, před 9 lety

Iva Ambrožová

Znění stížnosti

Koupila jsem zboží , které jsem vrátila do 14 dnů, protože nefungovalo tak, jak by mělo. Odeslala jsem 22.2.2016 a avizovala odeslání emailem paní Radové. Ozvala se mi jen 9.3., že bude řešit, od té doby nereaguje - telefon nebere, na emaily neodpovídá. Peníze za zboží dodnes nepřišly. Připojila jsem se přes internet k trestnímu oznámení, ale prozatím nemám žádné potvrzení ani pořádný kontakt na oznamovatele. Pokud paní peníze nevrátí touto cestou přes vaše stížnosti, podám na ni trestní oznámení sama.
číslo objednávky 15514167, škoda 1299 Kč.
Iva Ambrožová


Produkt

kulma Babiliss


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2016 10:16, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 13:13, před 9 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.