Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem po čtvrté hodinky zakoupené u společnosti Top Time - internetová stránka www.toptime.cz. Předchozí, resp. třetí reklamace, byla na rozdíl od dvou předchozích formálně zamítnuta, ovšem fakticky byla uznána, protože prodejce hodiny opravil. Čtvrtá reklamace byla také zamítnuta, ovšem o jejím výsledkem jsem nebyl vyrozuměn v zákonné 30 denní lhůtě.
Pánské hodinky v hodnotě 7.000 Kč
Požaduji výměnu za nové hodinky, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnuta, ale i přes to je provedena oprava nebo výměna (jako by tomu bylo u reklamace uznané), jedná se o disimulovaný právní úkon.
Zároveň je prodejce povinný informovat spotřebitele do 30 dnů o vyřízení reklamace dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Při nevyřízení reklamace včas náleží spotřebiteli stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.