Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Boty zakoupeny CCC Plzeň Plaza dne 19.12.2015.Dcera uvedla,že zakopla a odlepila se podešev na pravé botě.Na levé botě se teprve podešev začala odlepovat.Dne 27.2.2016 jsme boty podali k reklamaci v CCC Olympia Plzeň.Boty jsme vyčistili,použili krém na boty.Dne 19.3.2016 jsme se dostavili k vyřízení reklamace.Bylo nám oznámeno (i písemně), ze se reklamace zamítá.Důvod:např.reklamovaná vada není výrobní či materiálová vada.Po shlédnutí a řádném posouzení byla reklamace označena za NEOPRÁVNĚNOU.S tímto rozhodnutím jsme nesouhlasili-vedoucí prodejny opět zaslala boty pravděpodobně k posouzení s naším zamítnutím. Dne 9.4.2016 jsme se opět dostavili do CCC Olympia Plzeň.Opět reklamace zamítnuta - konkrétně Pavla Hlobilová, areál Svit-B 113, 760 01 Zlín,tř. T.Bati.Cituji: např.plesnivé ozdobné přezky,řádně nepečujeme o boty...Opět jsme nesouhlasili,ale pani vedoucí nás již odmítla-vydala nám boty a veškerou dokumentaci.
Zimní dámské boty, CLARA BARSON WS625-28, barva CAMEL, velikost 39,kód produktu 2220278950397
Naše představa byla, že by došlo k opravě bot (např.zalepením podešve).Pokud by nedošlo k opravě,tak zboží vyměnit,
popř.vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající je odpovědný za vady, které se na věci vyskytnou, a to ve lhůtě nejméně 24 měsíců od jejího převzetí v souladu s § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").
Pokud se vada na věci vyskytne v prvních 6 měsících od převzetí zboží, tak jako v tomto případě, zákon předpokládá, že věc byla vadná od počátku, a prodávající za vadu automaticky odpovídá, neprokáže-li opak, tedy že věc vadná nebyla, v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku.
Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení věci dle § 2167 písm. b) a na mechanické poškození výrobku spotřebitelem dle § 2170. Prodávající tedy neodpovídá za vady, které vznikly samotným zapříčiněním spotřebitele, např. používáním věci v rozporu s návodem.
Reklamaci může prodejce zamítnout, avšak pouze z výše uvedených zákonných důvodů. Zamítavé stanovisko k reklamaci musí být vždy náležitě odůvodněno, aby je případně spotřebitel mohl za pomoci znalce, popřípadě v soudním řízení rozporovat.
V případě neúspěchu při rozporování reklamace se může spotřebitel obrátit na nezávislého odborníka, jímž je soudní znalec. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.
Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
stížností se zabýváme, zákaznice bude vyrozuměna z naší strany.
V případě dotazů prosíme o kontakt na adrese: servis.zakaznikum@ccc.eu.
Děkujeme.
Servis zákazníkům
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
společnost CCC se nám zatím nevyjádřila. Bacík Pavel. Podbořany
Dobrý den,
po opětovném posouzení byla reklamace pana Bacíka shledána jako neoprávněná. Pan Bacík byl dnes kontaktován a o tomto konečném rozhodnutí informován e-mailem.
S pozdravem,
CCC Czech, s.r.o.
Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.