Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#10422Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2016, před 9 lety

Pavel Bacík

Znění stížnosti

Boty zakoupeny CCC Plzeň Plaza dne 19.12.2015.Dcera uvedla,že zakopla a odlepila se podešev na pravé botě.Na levé botě se teprve podešev začala odlepovat.Dne 27.2.2016 jsme boty podali k reklamaci v CCC Olympia Plzeň.Boty jsme vyčistili,použili krém na boty.Dne 19.3.2016 jsme se dostavili k vyřízení reklamace.Bylo nám oznámeno (i písemně), ze se reklamace zamítá.Důvod:např.reklamovaná vada není výrobní či materiálová vada.Po shlédnutí a řádném posouzení byla reklamace označena za NEOPRÁVNĚNOU.S tímto rozhodnutím jsme nesouhlasili-vedoucí prodejny opět zaslala boty pravděpodobně k posouzení s naším zamítnutím. Dne 9.4.2016 jsme se opět dostavili do CCC Olympia Plzeň.Opět reklamace zamítnuta - konkrétně Pavla Hlobilová, areál Svit-B 113, 760 01 Zlín,tř. T.Bati.Cituji: např.plesnivé ozdobné přezky,řádně nepečujeme o boty...Opět jsme nesouhlasili,ale pani vedoucí nás již odmítla-vydala nám boty a veškerou dokumentaci.


Produkt

Zimní dámské boty, CLARA BARSON WS625-28, barva CAMEL, velikost 39,kód produktu 2220278950397


Požadované řešení

Naše představa byla, že by došlo k opravě bot (např.zalepením podešve).Pokud by nedošlo k opravě,tak zboží vyměnit,
popř.vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 08:12, před 9 lety

Prodávající je odpovědný za vady, které se na věci vyskytnou, a to ve lhůtě nejméně 24 měsíců od jejího převzetí v souladu s § 2165 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").

Pokud se vada na věci vyskytne v prvních 6 měsících od převzetí zboží, tak jako v tomto případě, zákon předpokládá, že věc byla vadná od počátku, a prodávající za vadu automaticky odpovídá, neprokáže-li opak, tedy že věc vadná nebyla, v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku.

Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení věci dle § 2167 písm. b) a na mechanické poškození výrobku spotřebitelem dle § 2170. Prodávající tedy neodpovídá za vady, které vznikly samotným zapříčiněním spotřebitele, např. používáním věci v rozporu s návodem.

Reklamaci může prodejce zamítnout, avšak pouze z výše uvedených zákonných důvodů. Zamítavé stanovisko k reklamaci musí být vždy náležitě odůvodněno, aby je případně spotřebitel mohl za pomoci znalce, popřípadě v soudním řízení rozporovat.

V případě neúspěchu při rozporování reklamace se může spotřebitel obrátit na nezávislého odborníka, jímž je soudní znalec. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2016 10:14, před 9 lety

Dobrý den,

stížností se zabýváme, zákaznice bude vyrozuměna z naší strany.
V případě dotazů prosíme o kontakt na adrese: servis.zakaznikum@ccc.eu.

Děkujeme.

Servis zákazníkům

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 10:59, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2016 20:30, před 9 lety


Pavel Bacík

Dobrý den,
společnost CCC se nám zatím nevyjádřila. Bacík Pavel. Podbořany

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.5.2016 11:20, před 9 lety

Dobrý den,

po opětovném posouzení byla reklamace pana Bacíka shledána jako neoprávněná. Pan Bacík byl dnes kontaktován a o tomto konečném rozhodnutí informován e-mailem.

S pozdravem,

CCC Czech, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2016 11:25, před 9 lety

Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2016 21:54, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2016 10:07, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.