Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti jsem využívala tarif řadu let. Před dvěma lety jsem se vdala a tak jsem oběhla s novým dokladem všechny, kterých se tato změna týkala. Někdy v listopadu 2015 jsem byla na pobočce se zablokovanou sim kartou a slečna mi nabídla tablet na smlouvu po dobu dvou let. Splátka přístroje 150,- a 150,- cena tarifu měs. Ptala jsem se, zda je k němu ještě DPH a odpověď zněla ne! Jen 300,- víc určitě platit nebudete. Snížila jsem si tedy na základě těchto informací svůj tarif volání /jinou smlouvu/, podepsala na stole na jakési okénko určené k podpisu, převzala přístroj a spokojeně odešla s igelitkou, kde byla i nová smlouvička.
Jedná se o další smlouvu, která má své telefonní číslo. Smlouva je ale na mé první jméno /čili špatně/ a číslo OP je z nového OP. Byla jsem tablet reklamovat a již po několikáté poprosila, zda by si mohli v systému upravit moji emailovou adresu, na kterou již nechodím a slečna mne ujistila, že už to bude chodit správně. Omyl!
Ptala jsem se, zda není na překážku, že smlouva je špatně. Staré jméno a nový OP. Slečna řekla, že je to jedno.
Před měsícem můj syn převedl můj tarif, který se týkal telefonu pod sebe, ikdyž u stejného operátora. Já si nechala tablet a tarif k němu. Překvapení nastalo, když mi přišlo vyúčtování a na něm cena 499,- Kč. Volala jsem operátora a žádala o vysvětlení. Bylo mi řečeno, že jsem odešla a tak budu platit více. Znovu jsem žádala o opravu emailové adresy na které mi neustále chodí vyúčtování a ptala se, zda není problém, že tato smlouva vlastně není platná.
Bylo mi řečeno, že se to dá předělat. A já hloupá žila v domnění, že když dvě strany uzavřou smlouvu tak se jí OBĚ STRANY budou držet! Zřejmě ne a já se budu modlit aby za měsíc nechtěli ještě víc. Ptám se z jakého důvodu platím víc když tyto dvě smlouvy spolu vůbec nesouvisí?
Budu platit v domácích potřebách víc za kolíček na prádlo protože jsem si tam nekoupila šňůru? Taky se jedná o dvě kupní smlouvy. Ikdyž kolíček a šňůra mají společné využití ale telefon a tablet jsou dva přístroje!
A to, že smlouva obsahuje špatné údaje, já svou oznamovací povinnost splnila před dvěma roky, zatím všichni pochopili a nemají problém, jen T-mobil mi ponechavá jméno, které již neexistuje.
Lenka Bydžovská
Prestigio MultiPad DIAMOND 7 ÚČASTNICKÁ SMLOUVA 19294222
Snížení tarifu na původní částku nebo zrušení neplatné smlouvy.
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Společnost by měla svému závazku dostát.
Nesouhlasí-li zákaznice s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákaznice do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.