Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
30.8.2013 jsem donesl notebook na reklamaci, reklamace mi byla ihned pracovníkem zamítnuta, ale i tak zaslána na posouzení do servisu. Na to mi přišla cenová nabídka na opravu 7500 Kč. Společnost byla informována, že o opravu nemám zájem. Do dnešního dne jsem notebook nedostal zpět.
notebook
žádám vrácení notebooku a jeho opravu v rámci reklamace
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce při zamítnutí reklamace písemně zamítnutí odůvodnit. Zároveň v případě, že spotřebitel odmítl placenou opravu, má nárok, aby mu byl výrobek vrácen v takovém stavu, v jakém jej prodejci předal (obvykle se stav popisuje v reklamačním protokolu)
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět.
Poprosím Vás o uvedení čísla nákupního dokladu nebo číslo daného RMA případu.
S pozdravem,
Jan Melicherík
Manažer reklamací
Dobrý den, pane Melicheríku,
vše jsem již zaslal písemně na Vaši centrálu doporučeným dopisem a čekám na vyjádření.
Číslo reklamace je: SRE13184528r ,předána na Vaši pobočku dne 30.8.2013.
Číslo nákupního dokladu ze dne 18.6.2013 je 2120839308
Děkuji
S pozdravem
Marcel Talich
Dobrý den,
reklamace dopadla ve prospěch zákazníka, opravu jsme hradili na naše náklady.
S pozdravem,
Jan Melicherík
Manažer reklamací
Dobrý den, prosíme o vyjádření spotřebitele. Pokud jste s řešením stížnosti spokojen, uzavřete ji, prosím, a ohodnoťte postup společnosti. Děkujeme.
Spotřebitel již na stížnost nereagoval, tudíž bude její řešení ukončeno.