Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1043Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2013, před 11 lety

Marcel Talich

Znění stížnosti

30.8.2013 jsem donesl notebook na reklamaci, reklamace mi byla ihned pracovníkem zamítnuta, ale i tak zaslána na posouzení do servisu. Na to mi přišla cenová nabídka na opravu 7500 Kč. Společnost byla informována, že o opravu nemám zájem. Do dnešního dne jsem notebook nedostal zpět.


Produkt

notebook


Požadované řešení

žádám vrácení notebooku a jeho opravu v rámci reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2013 12:34, před 11 lety

Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce při zamítnutí reklamace písemně zamítnutí odůvodnit. Zároveň v případě, že spotřebitel odmítl placenou opravu, má nárok, aby mu byl výrobek vrácen v takovém stavu, v jakém jej prodejci předal (obvykle se stav popisuje v reklamačním protokolu)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2013 09:26, před 11 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš podnět.

Poprosím Vás o uvedení čísla nákupního dokladu nebo číslo daného RMA případu.

S pozdravem,

Jan Melicherík
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2013 20:53, před 11 lety


Marcel Talich

Dobrý den, pane Melicheríku,

vše jsem již zaslal písemně na Vaši centrálu doporučeným dopisem a čekám na vyjádření.
Číslo reklamace je: SRE13184528r ,předána na Vaši pobočku dne 30.8.2013.
Číslo nákupního dokladu ze dne 18.6.2013 je 2120839308

Děkuji
S pozdravem
Marcel Talich

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2013 12:51, před 11 lety

Dobrý den,

reklamace dopadla ve prospěch zákazníka, opravu jsme hradili na naše náklady.

S pozdravem,

Jan Melicherík
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2013 15:18, před 11 lety

Dobrý den, prosíme o vyjádření spotřebitele. Pokud jste s řešením stížnosti spokojen, uzavřete ji, prosím, a ohodnoťte postup společnosti. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2014 16:02, před 11 lety

Spotřebitel již na stížnost nereagoval, tudíž bude její řešení ukončeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.