Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#10430Poškození mobilního telefonu servisem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2016, před 9 lety

Helena Kafková

Znění stížnosti

Dne 4.3.2016 jsem na prodejně O2, Solní ul. Plzeň reklamovala mobilní telefon HTC Desire 310, zakoupený 19.1.2015 u O2. Dne 16.3.2016 večer jsem si zde také opravený telefon vyzvedla. Na zmíněné prodejně mi nebyl předveden a byl mi předán zabalený v bublinkové fólii. Doma jsem zjistila, že je na telefonu prasklý zadní kryt. V době, kdy jsem telefon do servisu dávala, byl kryt v pořádku a toto je také uvedeno na přejímacím protokolu. Hned druhý den ráno jsem se do prodejny vrátila a upozornila na vzniklý problém. Pracovnice mi však sdělila, že nemám na nic nárok a nepodala mi žádné informace, jak mám dále situaci řešit. Podala jsem tedy ihned stížnost na O2, dnes mi však bylo sděleno, že jsem nepodala dostačující podrobnosti (uvedla jsem prodejnu, datum, telefon, email, adresu, popsala problém atd. atd.)a mám se znovu obrátit na výše uvedenou prodejnu, kde mi ale opět sdělili, že se tímto už nebudou zabývat. Považuji toto za naprostou aroganci vůči zákazníkovi a žádám nové přešetření a vyřešení celé záležitosti. Je nehorázné, jak se O2 staví k problémům, které zavinila.
Opravu provedl servisní zaměstnanec pod kódem ILMI
Zařízení testoval MIRAB
Datum opravy: 9.3.2016
Číslo čárového kódu opravenky 195991HRO
Číslo zakázky HTC0960998
Pokud máte nedostatečné podrobnosti, které by opět mohly být pro vás "ospravedlňující" k nevyřešení stížnosti, obraťte se na níže uvedené telefonní číslo, či e-mail.
V případě, že se tímto nebude chtít nikdo blíže zabývat, obrátím se na vaše nadřízené složky.
Kafková Helena, Kardinála Berana 26, Plzeň
telefon 739 213 040
e-mail KafkaHelen@seznam.cz


Produkt

mobilní telefon HTC, model Desire 310, 99HAAE029-00, IMEI: 351912068765867, WARRANTY, kód chyby F101, servisní kód A102, opravu prodedl ILMI, zařízení testoval MIRAB


Požadované řešení

Žádám písemnou reakci na stížnost a to do 30 dnů od jejího podání. Řešení navrhuji buď v podobě výměny zadního krytu výše zmíněného telefonu či úhradu v penězích a to ve výši vzniklé škody.
V žádném případě si "nechci jen postěžovat" !!! Naopak !!! Tady již nejde jen o poškození telefonu servisem, ale také o princip a postoj vaší společnosti k zákazníkovi, o kterého je sváděný konkurenční boj. Poté co vznikne problém, však před zákazníkem zavíráte dveře a vinu svalujete na něj. Opravdu nehorázné!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2016 10:42, před 9 lety

Dle § 2944 občanského zákoníku každý odpovídá za škodu způsobenou na převzaté věci, která má být předmětem jeho závazku, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Za škodu způsobenou zaměstnanci odpovídá vždy podnikatel, se kterým spotřebitel smlouvu, jejímž předmětem je poškozená věc, uzavíral.

Pro účely potvrzení stavu věci v okamžiku předání do reklamace je možné vycházet právě z předávacího protokolu od prodejce, kde by měl být právě stav věci popsán a jeho případné poškození uvedeno. Případně je možné použít i svědeckou výpověď či jakýkoli jiný způsob doložení stavu telefonu při předání. Spotřebitel by si měl věc při přebírání z reklamace na místě zkontrolovat, neboť prodávající odpovídá za škodu, která byla způsobena během reklamace.

V § 2951 je potom stanoveno, že škoda se primárně nahrazuje uvedením v předešlý stav. Pokud by to spotřebitel požadoval, musí být škoda uhrazena v penězích. Hradí se vždy skutečná škoda. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2016 13:28, před 9 lety

Dobrý den,

vzhledem ke skutečnosti, že jste poškození zadního krytu zjistila až později a ne na prodejně, nemáme možnost posoudit, jak k poškození došlo. Vždy je potřeba při převzetí reklamovaného zařízení z opravy zkontrolovat jeho stav.
Za předchozí jednání spojené s řešením vaší stížnosti se velice omlouvám. Celý podnět jsme prověřili i s autorizovaným servisním střediskem a v rámci řešení této záležitosti vám nabízíme poslání nového krytu zdarma. Souhlasíte-li s řešením, prosím o doplnění, jestli vám můžeme kryt poslat na vámi uvedenou adresu výše, případně o doplnění jiné adresy.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2016 16:21, před 9 lety


Helena Kafková

Dobrý den,
děkuji za rychlou odpověď a kladné vyřízení.
Souhlasím se zasláním zadního krytu k telefonu HTC Desire 310 bílý ZL
Adresa je Kafková Helena, Kardinála Berana 26/1053, 301 00 Plzeň.

Příště si pečlivě a podrobně telefon při vyzvedávání ze servisu zkontroluji.

Děkuji, s pozdravem Kafková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2016 14:05, před 9 lety

Hezký den,

jsme rádi, že jsme mohli celou záležitost vyřešit k vaší spokojenosti. Kryt jsme předali přepravní společnosti DPD a jeho doručení můžete očekávat v následujících několika dnech.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2016 15:10, před 9 lety


Helena Kafková

Ještě jednou moc děkuji. Jsem ráda, že se vše vyřešilo.
S pozdravem Kafková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2016 16:35, před 8 lety


Helena Kafková

Hodnocení: