Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#10434Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2016, před 9 lety

Barbora Martišková

Znění stížnosti

Dne 5. června 2015 jsem si v e-shopu www.mironet.cz zakoupila originální baterii Nokia BP-6MT Li-ion 3,6V 1050mAh Nokia E51, N81, N81 8GB, N82 za cenu 174 Kč.

V zákonné lhůtě 24 měsíců se na baterii projevila vada, která znemožnila používání baterie k jejímu obvyklému účelu. Tuto vadu jsem reklamovala dne 17. února 2016 a žádala jsem o výměnu, i když zaměstnanec společnosti Mironet do reklamačního protokolu zapsal opravu (toto jsem přehlédla). Do dnešního dne jsem nedostala žádné vyjádření o vyřízení reklamace.

Protože nesplnili povinnost uloženou v § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tím, že jako prodávající moji reklamaci včas nevyřídili, považuje se nedodržení lhůty k vyřízení reklamace za podstatné porušení smlouvy, které mi v souladu s ustanovením § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zakládá právo od smlouvy odstoupit. Od smlouvy jsem odstoupila dne 21. března 2016 a požádala jsem o vrácení kupní ceny na můj bankovní
účet nejpozději do 15 dnů ode dne doručení odstoupení.

Do dnešního dne jsem neobdržela zpět zaplacenou částku a i přes mou další urgenci mě doposud ani nikdo nekontaktoval.


Produkt

Nokia BP-6MT Li-ion 3,6V 1050mAh Nokia E51, N81, N81 8GB, N82


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny z důvodu odstoupení od smlouvy pro nedodržení lhůty k vyřízení reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2016 09:20, před 9 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat prodávajícímu písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. K jeho formulaci je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2016 09:57, před 9 lety

Dobrý den,
za zpoždění vyřízení reklamace se omlouvám, byl vytvořen dobropis 3016832101 a částka bude zaslána na váš účet.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.4.2016 10:31, před 9 lety


Barbora Martišková

Hodnocení:

Komentář: Peníze dnes dorazily na účet.