Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V polovině srpna jsem si zakoupila na Floře nový iPhone. Po 14 dnech se porouchal. Nejprve jsem volala do servisu, ten mi sdělil, že bude pravděpodobně poškozený zvukový čip. iPhone byl pak reklamován i na prodejně a po 14 dnech přišlo vyjádření, že jsem výrobek polila. Takové tvrzení není pravdivé, proto jsem reklamaci nepřevzala, protokol nedostala a nechala jsem výrobek opět na reklamaci. Byla znovu zamítnuta. Zvažuji, že si nechám udělat znalecký posudek.
iPhone
žádám výměnu za nový výrobek
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se závada objevila do 6 měsíců od převzetí zboží, uplatňuje se rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. V tomto případě je důkazní břemeno na prodejci, který musí na své náklady prokázat, že se vada na výrobku nevyskytovala již při převzetí. Z tohoto důvodu by prodejce měl své tvrzení podložit znaleckým posudkem.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.