Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednanie a dodanie tovaru prebehli veľmi rýchlo a po dvoch použitiach prestala kulma fungovať, iba sa nahrieva a nedá sa použiť na to na čo je určená... Rozhodla som sa ju reklamovať podľa postupu uvedeného na ich stránke, vypísala som reklamačný formulár a čakala som ze sa ozvú a doteraz nič a to už prešlo skôro päť mesiacov... Poraďte mi ako mam ďalej postupovať, iného kontaktu ako mailovej adresy som sa nedopatrala keďže majú sídlo v Hongkong či kde
Babyliss perfect curl model BAB2665U
Vrátenie peňazí
|
Tweet |
Vzhledem k tomu že obchodní podmínky společnosti se hlásí k dodržování českého práva, měl by mít spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do čtrnácti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů.
Dle ustanovení § 1832 odst. 1 téhož zákona pak má právo na vrácení peněz a také prvního poštovného, které musel uhradit při koupi zboží. Jedná se ale o výši poštovného, které se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí.
Pokud již uplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží, bude nutné vadnou věc reklamovat. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.
Vzhledem k tomu, že společnost má dle obchodních podmínek sídlo v Hong Kongu, bude zřejmě velmi problematické vymáhání peněžních prostředků v případě odstoupení od smlouvy, rovněž i uplatnění reklamace.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu poškozování spotřebitele, případně podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených.
Prosíme, zašlete nám Vaši stížnost na náš informační mail. Vaši žádost promptně vyřešíme.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.