Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Zaregistroval jsem se na seznamce be2. Chci vypovědět smlouvu. Tak piší e-mail na adresu zakaznickyservis@be2.cz, který obsahuje podepsane pisemné prohlášení o výpovědi a zasílám fax na uvedene číslo (+49 (0)89 - 95 46 41 05). Nic se neděje a pořad učet mam aktivní. Pokažde mi přijde stejna odpověd že mam odeslat výpověd.
Prosím tedy o Vaši í pomoc. Předem děkuji
Petr SLonek
VIP status 11.04.2016 u BE2
Zrušení prolongaci smlouvy smazani profilu a osobních udaju.
|
Tweet |
Výpověď lze podat i formou emailu na uvedenou adresu společnosti a je vhodné z důvodu předběžné opatrnosti připojit k tomuto emailu formou přílohy i podepsanou naskenovanou výpověď zpoplatněného smluvního vztahu. Dle smluvních podmínek společnosti klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvede své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých Všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Tak doufam ze tento problém je vyresen a nebudou mi prodlužovat VIP status a tak strhávat peníze vse si vytisknu a ulozim pokud se problém bude opakovat obratim sa na Evropské spotřebitelské centrum zatím dekuji petr
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo dohody.