Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na sklech dětských brýlí se ve středu jakoby zorničky začala tvořit malá tečka/poškození, která se postupem času zvětšovala. Poškození je jen v tom středu a vypadá jako tenká čára přesně uprostřed. Brýle nebyly pokládány na skla.
Nákup byl proveden v prodejně Joy Optik, Tuřanka 2a, 62700.
Obruba Centrostyle 15698; B48169; 46-15-130. Brýlová čočka ALITE 1,5 GLACIER
Výměna skel za nové.
|
Tweet |
Z popisu stížnosti není zcela jasné, zda již byla reklamace u prodávajícího uplatněna. Předpokládáme však, že již proběhlo řádné reklamační řízení a nároky spotřebitele byly ze strany prodávajícího zamítnuty.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, rádi bychom se opět vyjádřili k této reklamaci.
Brýlové čočky byly mechanicky poškozené a to pouze ve vrcholu brýlových čoček a mechanicky poškozená i obruba z přední části na nosníku. Z uvedeného vyplývá, že brýle buď často leží někde skly dolů nebo bývají uloženy v příliš velkém pouzdře a při přenášení v něm cestují a k mechanickému poškození dochází v pouzdře. O tom jak je třeba zacházet s brýlemi byl zákazník poučen na záručním listu (pracovní kartě), který dostává zákazník s výrobkem.
Návrh řešení:
Pokud bude zákazník souhlasit, můžeme ještě poslat brýlové čočky na posouzení přímo výrobci, aby se nám k tomu vyjádřil.
Případně se můžeme s výrobcem domluvit na slevě při zhotovování brýlových čoček nových.
Děkujeme
JOY OPTIK
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.