Společnost


Olga Šedivá

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10458Neuznaná reklamace brýlových skel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2016, před 9 lety

Veronika Nováková

Znění stížnosti

Na sklech dětských brýlí se ve středu jakoby zorničky začala tvořit malá tečka/poškození, která se postupem času zvětšovala. Poškození je jen v tom středu a vypadá jako tenká čára přesně uprostřed. Brýle nebyly pokládány na skla.

Nákup byl proveden v prodejně Joy Optik, Tuřanka 2a, 62700.


Produkt

Obruba Centrostyle 15698; B48169; 46-15-130. Brýlová čočka ALITE 1,5 GLACIER


Požadované řešení

Výměna skel za nové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 18:29, před 9 lety

Z popisu stížnosti není zcela jasné, zda již byla reklamace u prodávajícího uplatněna. Předpokládáme však, že již proběhlo řádné reklamační řízení a nároky spotřebitele byly ze strany prodávajícího zamítnuty.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2016 15:12, před 9 lety

Dobrý den, rádi bychom se opět vyjádřili k této reklamaci.
Brýlové čočky byly mechanicky poškozené a to pouze ve vrcholu brýlových čoček a mechanicky poškozená i obruba z přední části na nosníku. Z uvedeného vyplývá, že brýle buď často leží někde skly dolů nebo bývají uloženy v příliš velkém pouzdře a při přenášení v něm cestují a k mechanickému poškození dochází v pouzdře. O tom jak je třeba zacházet s brýlemi byl zákazník poučen na záručním listu (pracovní kartě), který dostává zákazník s výrobkem.
Návrh řešení:
Pokud bude zákazník souhlasit, můžeme ještě poslat brýlové čočky na posouzení přímo výrobci, aby se nám k tomu vyjádřil.
Případně se můžeme s výrobcem domluvit na slevě při zhotovování brýlových čoček nových.

Děkujeme
JOY OPTIK

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 17:20, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2016 13:32, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.