Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
minulý měsíc jsem zjistila, že mi UPC účtují 120 kč za telefon, který jsem i nikdy neobjednala. Nevím jak dlouho mi tuto částku strhávají, protože fakturu nekontroluji a platba chodí z banky automaticky. Podala jsem telefonicky reklamaci. Poslal mi sms s vyjádřením, že se brzy ozvou. Tento měsíc jsem opět obdržela fakturu i s částkou za telefon. Volala jsem na UPC znovu a dozvěděla jsem se, že jsem službu údajně odsouhlasila už loni v dubnu po telefonu a vyjádření z reklamace mi mělo dojít na mail. Nedošlo! Slečna operátorka mi slíbila, že ho přepošle ještě jednou.Tentokrát mail došel, ale žádné vyjádření z reklamace, důkazy že bych někdy objednávala telefon a ani vyúčtování od které doby vlastně neexistující službu platím. V mailu je pouze upozornění, že pokud nepodám do 15.4 (dnes je 13.4) písemnou žádost o zrušení telefonu, tak služba bude dále aktivní.
Ukončení služby telefon o kterou jsem nikdy neměla zájem a ani jsem o ni nevěděla. Vyúčtování za celou dobu co službu platím.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka domnívá, že služba byla naúčtována neoprávněně, má právo stržení platby za tuto službu reklamovat. Doporučujeme tak učinit písemně a prokazatelně. Písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitelka zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.
Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Pokud by společnost požadavku spotřebitele nevyhověla, případně pokud by do jednoho měsíce operátor neodpověděl, má zákazník právo podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu proti vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či nikoli.
Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.
Reklamační oddělení se záležitostí zabývalo a vyjádření klientce poslalo e-mailem. Nevíme ale, z jakého důvodu nebyl e-mail doručen. S klientkou jsme se dnes (15.4.2016) telefonicky spojili a domluvili jsme se na řešení, se kterým byly obě strany spokojeny.
V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Po včerejším telefonátu jsem se domluvili na zrušení služby bez zbytečného protahování a malé kompenzaci.
Hodnocení: