Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#10461Účtování neobjednané služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2016, před 9 lety

Monika Doležalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
minulý měsíc jsem zjistila, že mi UPC účtují 120 kč za telefon, který jsem i nikdy neobjednala. Nevím jak dlouho mi tuto částku strhávají, protože fakturu nekontroluji a platba chodí z banky automaticky. Podala jsem telefonicky reklamaci. Poslal mi sms s vyjádřením, že se brzy ozvou. Tento měsíc jsem opět obdržela fakturu i s částkou za telefon. Volala jsem na UPC znovu a dozvěděla jsem se, že jsem službu údajně odsouhlasila už loni v dubnu po telefonu a vyjádření z reklamace mi mělo dojít na mail. Nedošlo! Slečna operátorka mi slíbila, že ho přepošle ještě jednou.Tentokrát mail došel, ale žádné vyjádření z reklamace, důkazy že bych někdy objednávala telefon a ani vyúčtování od které doby vlastně neexistující službu platím. V mailu je pouze upozornění, že pokud nepodám do 15.4 (dnes je 13.4) písemnou žádost o zrušení telefonu, tak služba bude dále aktivní.


Požadované řešení

Ukončení služby telefon o kterou jsem nikdy neměla zájem a ani jsem o ni nevěděla. Vyúčtování za celou dobu co službu platím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 10:15, před 9 lety

Pokud se spotřebitelka domnívá, že služba byla naúčtována neoprávněně, má právo stržení platby za tuto službu reklamovat. Doporučujeme tak učinit písemně a prokazatelně. Písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitelka zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.

Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Pokud by společnost požadavku spotřebitele nevyhověla, případně pokud by do jednoho měsíce operátor neodpověděl, má zákazník právo podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu proti vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či nikoli.

Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2016 11:10, před 9 lety

Reklamační oddělení se záležitostí zabývalo a vyjádření klientce poslalo e-mailem. Nevíme ale, z jakého důvodu nebyl e-mail doručen. S klientkou jsme se dnes (15.4.2016) telefonicky spojili a domluvili jsme se na řešení, se kterým byly obě strany spokojeny.

V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2016 11:27, před 9 lety


Monika Doležalová

Po včerejším telefonátu jsem se domluvili na zrušení služby bez zbytečného protahování a malé kompenzaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.11.2016 16:37, před 8 lety


Monika Doležalová

Hodnocení: