Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 11.3.2016 som na výstavisku Agrokomplex Nitra uvedením do omylu zakúpila masážny strojček za sumu 249 €. Bola to akože " výhra", pri zotretí ponúknutého losu. Vraj celková cena masážneho strojčeka / jeho váha je 2,7 kg zabaleného v krabici/ je 498 €. Kd som chcela za 2 hodiny odstúpiť od zmluvy, predávajúci mi povedal, že mi nemôže vrátiť peniaze, musím balík poslať do spoločnosti. Hneď 1.pracovný deň som nevybalený strojček poslala do spoločnosti s tým, že žiadam o odstúpenie od zmluvy v zákonnej lehote a vrátenie peňazí na účet. Za balík som zaplatila poštovné v sume 14 €. 7.4.2016 sa mi balík vrátil späť s tým, že spoločnosť si ho neprevzala. Zaplatila som kuriérovi ďaľších 8,17 €. Dňa 8.4.2016 som poslala do spoločnosti doporučený list s oznámením, že využijem všetky dostupné prostriedky k vyriešeniu problému. Požiadala som o pomoc aj Českú obchodní inspekci. Verím v úspešné vyriešenie problému.
wellness zařízení
Žiadam o vrátenie peňazí za nákup zariadenia + poštovné výdavky. Verím, že na taktiky " šmejdov " budú prísnejšie tresty a ľudia si svoje zarobené peniaze nebudú musieť vymáhať súdnou cestou.
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.
Zakoupené zboží musí spotřebitelka bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od zaslání odstoupení od smlouvy vrátit zpět prodávajícímu a ve stejné lhůtě by měly spotřebitelce dorazit peníze. Stačí, že spotřebitelka prokáže prodávajícímu odeslání zboží na adresu uvedenou v uzavřené kupní smlouvě. Pokud prodávající maří doručení tím, že se na uvedené adrese pro přebírání písemností nezdržuje či poštovní zásilky účelově nepřebírá, nemůže toto být ke škodě odesílatele. Podle § 573 občanského zákoníku se zásilka považuje za došlou třetí pracovní den po odeslání.
Odesílá-li tedy spotřebitelka zboží poštou, má se dle domněnky doby dojití v § 573 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že došla třetí pracovní den po odeslání. To znamená, že zboží nemusí zasílat opětovně. Má se za to, že bylo doručeno, ačkoliv prodávající zásilku nepřevzal.
Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.