Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#10471Reklamace HDD

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2016, před 9 lety

Vincent Vilcko

Znění stížnosti

16.10.2014 som zakupil Alza Gamebox 265.
Po roku a pol (10.4.2016) sa zacali objavovat chyby HDD. (windows system log). Po spusteni utility od vyrobcu HDD (Seagate) bol disk vyhodnoteny ako chybny. Kontaktoval som vyrobcu a ten mi obratom zaslal potvrdenie ze mi HDD vymenia bez akychkolvek dotazov. Reklamacny technik Alza bol s tymito skutocnostami oboznameny. Problem a pre mna nelogicky krok je:
"Ak by ste si zakupili len osobitne HDD, vymenili by sme Vam kus za kus. Ale tym, ze ste si zakupili celu zostavu, musite na reklamaciu priniest celu zostavu."
To ale samozrejme z mojho pohladu je absolutne nelogicke a nedostacujuce riesenie. HDD som si uz svojpomocne vymenil za funkncy. (pracujem ako test engineer v HP).
Ak by som pristupil na alza podmineku, pridadzam o moznost prace s PC. Zvlast, ak Seagate garantuje vymenu do 6 dni. Podla slov technika, ak prinesie celu zostavu, otestovanie a vyhodntenie zaberie 30 dni.


Produkt

Nelogicke procesy, odrazovanie zakaznika, vyhybanie sa reklamacii, moje extra naklady (cas + doprava)


Požadované řešení

Vymena HDD kus za kus, eventualne by aj stacilo prijatie HDD na reklamaciu bez zbytocnych obstrukcii.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 13:46, před 9 lety

Pordávající má právo požadovat dodání vešekrého příslušenství zboží k reklamaci pouze v případě, že bez něj nelze řádně posoudit povahu vytýkané vady a tím pádem provést reklamační řízení s veškerou odborností. S výjimkou této situace, nemůže být nedodání příslušenství k reklamaci důvodem pro odmítnutí uplatněnou reklamaci přijmout.

S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

Nesplněním této povinnosti se prodávající dopouští správního deliktu podle § 24 odst. 7 písm. v) zákona o ochraně spotřebitele, za který mu lze uložit pokutu až do výše 3000000 Kč. Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2016 14:52, před 9 lety

Vážený pane Vilcko,

velmi mě mrzí vzniklá situace. Prosím, reklamujte samostatný HDD, kolegové vyřídí Váš případ přednostně a zašlou disk k otestování. V případě, že se vada projeví, disk Vám samozřejmě vyměníme.

Věřím, že se vše podaří vyřešit k Vaší spokojenosti.

Přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2016 18:28, před 9 lety


Vincent Vilcko

Hodnocení:

Komentář: uzatvaram staznost, dufam ze nebude treba otvarat novu :-)