Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#10475Požadují zaplatit celý paušál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2016, před 9 lety

Michal Grečmal

Znění stížnosti

Požadují zaplatit celý paušál i když byl využíván 3dny.převáděl jsem číslo k jinému operátorovi.paušál účtují celý bez slev který jsem měl prý už jsem nebyl zákazník.byl jsem prý upozorněn v hovoru.hovor ano ,ale paní se mi snažila rozmluvit odchod od společnosti,na nejaké upozornění si nepamatuji.


Požadované řešení

Zaplacení adekvátní částky tzn.za 3 dny používání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 12:14, před 9 lety

V daném případě bude záležet, jaké podmínky pro přenos telefonního čísla k jinému poskytovateli telekomunikačních služeb byly mezi spotřebitelem a společností sjednány. Dle čl. 3 odst. 5 Podmínek služby přenositelnost telefonních čísel (platných od 1. 9. 2013) společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se vystavením čísla oprávnění pro přenos původní plánované datum ukončení smlouvy o poskytování služeb mění tak, že poskytování služeb bude ukončeno až k okamžiku přenesení čísla (např. pokud spotřebitel podal výpověď a současně/následně požádal o vydání čísla oprávnění pro přenos, nebude číslo zrušeno, ale přeneseno); do té doby budou služby poskytovány dle Všeobecných podmínek a aktuálního ceníku (účastník po stanoveném datu ukončení smlouvy ztrácí nárok na využití marketingové nabídky Vodafonu či jiné poskytované slevy).

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2016 13:01, před 9 lety

Hezký den, pane Grečmale,

podle Všeobecných podmínek účtujeme v případě zrušení čísla (nebo jeho přenosu) vždy celý měsíční poplatek a máte k dispozici všechny volné jednotky. Informaci najdete v bodě 6.3 (VP jsou ke stažení na http://www.vodafone.cz/podminky/vseobecne-podminky/).

Podle toho, co jste nám napsal, je tedy Vyúčtování vystavené správně. Při přenosu čísla je na zákazníkovi, jaký termín přenosu si vybere. My doporučujeme zvolit datum před koncem zúčtovacího období, abyste mohl svůj tarif využít co nejlépe.

Pokud s ním nesouhlasíte, máte samozřejmě možnost podat reklamaci. Ke zrušenému číslu to je možné písemně, a to na adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 17:23, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2016 13:24, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.