Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Požadují zaplatit celý paušál i když byl využíván 3dny.převáděl jsem číslo k jinému operátorovi.paušál účtují celý bez slev který jsem měl prý už jsem nebyl zákazník.byl jsem prý upozorněn v hovoru.hovor ano ,ale paní se mi snažila rozmluvit odchod od společnosti,na nejaké upozornění si nepamatuji.
Zaplacení adekvátní částky tzn.za 3 dny používání
|
Tweet |
V daném případě bude záležet, jaké podmínky pro přenos telefonního čísla k jinému poskytovateli telekomunikačních služeb byly mezi spotřebitelem a společností sjednány. Dle čl. 3 odst. 5 Podmínek služby přenositelnost telefonních čísel (platných od 1. 9. 2013) společnosti Vodafone Czech Republic a.s. se vystavením čísla oprávnění pro přenos původní plánované datum ukončení smlouvy o poskytování služeb mění tak, že poskytování služeb bude ukončeno až k okamžiku přenesení čísla (např. pokud spotřebitel podal výpověď a současně/následně požádal o vydání čísla oprávnění pro přenos, nebude číslo zrušeno, ale přeneseno); do té doby budou služby poskytovány dle Všeobecných podmínek a aktuálního ceníku (účastník po stanoveném datu ukončení smlouvy ztrácí nárok na využití marketingové nabídky Vodafonu či jiné poskytované slevy).
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním ceny služeb, má možnost podat reklamaci nejpozději však do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den, pane Grečmale,
podle Všeobecných podmínek účtujeme v případě zrušení čísla (nebo jeho přenosu) vždy celý měsíční poplatek a máte k dispozici všechny volné jednotky. Informaci najdete v bodě 6.3 (VP jsou ke stažení na http://www.vodafone.cz/podminky/vseobecne-podminky/).
Podle toho, co jste nám napsal, je tedy Vyúčtování vystavené správně. Při přenosu čísla je na zákazníkovi, jaký termín přenosu si vybere. My doporučujeme zvolit datum před koncem zúčtovacího období, abyste mohl svůj tarif využít co nejlépe.
Pokud s ním nesouhlasíte, máte samozřejmě možnost podat reklamaci. Ke zrušenému číslu to je možné písemně, a to na adrese: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.