Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.....
Asi mam stejnej problém jako mnozi z vás.....takže to začalo jako vždy:po obdržení vzorečku zdarma jsem musel zaplatit poštovné....to jsem učinil až po další upomínce s tím že žadam o vymaz a odstoupení od smlouvy a nikdy již nic nechci....zaplatil jsem bylo to poslano i s doručenkou.....ted po delší době jsem byl u rodiču a co jsem nedostal....spoustu obalek s upumonikami a nezaplacení dlužné častky a předaní dluhu společnosti MBA.....poslední dopis je datovan k datu 23.02.2016v Praze....
zajimavéale je že mi byla doručena sms zprávy od společnosti Helvetia direkt že na zakladě mého požadavku potrvrzuji vymaz osobních udaju z aktivní zakaznické databaze Helvetia Apotheke
toto mi bylo potvrzeno sms dne 10.12.2015
stále nevím co po mně chtějí.....obdržel jsem jen jedno balení zdarma a poštovné jsem uhradil....další balení jsem nikdy neobdržel jelikož se nezdržuji v mistě trvalého bydliště a nic jsem ani nepřevzal a neobjednal...prosím o pomoc a jak mám postupovat.....nevím jak jim sdělit že chci zrušit již zrušené....děkuji vám moc za radu a pomoc Balcar David,Opava
zakaznicke čislo na upomince 1802725
doufam žese jedná o omyl a brzy sjednají napravu....zaplatil jsem za jedno balení které jsem obdržel a požadal o vymaz....byl bých rád kdybychom to vyřešili jako rozumní lidé....muj zaměstnavatel mi radí podat trestní oznamení na již zminovanou helvetia marketing ale myslím že se vše vyřeší a jedna se jen o administrativní omyl!
|
Tweet |
Mají-li si strany navzájem plnit zároveň, může splnění požadovat jen ta strana, která sama dluh již splnila, nebo je ochotna a schopna splnit dluh současně s druhou stranou.
Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
dnes jste kontaktovat zákaznický servis a s operátorkou jste se na všem potřebném domluvil. Operátorka Vám emailem potvrdila, že na Vašem zákaznickém čísle neevidujeme žádnou pohledávku. O společnosti M.B.A. byla zmínka pouze v poslední upomínce, která Vám byla expedována, nikoliv, že Vás z M.B.A. přímo kontaktovali.
Byl jste vyřazen z databáze pro marketingové účely. Vaše údaje jsou v systému zanesené pouze z důvodu vystavených faktur (účetnictví).
Zásilky se nám vrátily zpět a na Vašem zákaznickém čísle neevidujeme žádnou pohledávku.
Nerozumíme tedy zcela řešení této záležitosti přes dTest, ale opakovaně potvrzuji co Vám dnes sdělila operátorka zákaznické linky. Vše je v pořádku a nemusíte nic hradit.
Děkuji
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.