Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#10480Kontaktování jejich obchodníky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2016, před 9 lety

David Zeman

Znění stížnosti

Nikdy jsme nedal a vždy je upozorňuji, že nemají můj slouhlas vést mé kontakty v jejich databází. I přesto mne volají, posílají sms atd.


Produkt

Obecně


Požadované řešení

Vymazání mých kontaktů z dtb a konec všech pokusu o kontakt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 10:02, před 9 lety

Osobní údaje bývají zpracovávány v různých marketingových databázích především za účelem nabízení výrobků a služeb. Nejčastějším takovým zpracováním jsou případy, kdy byly osobní údaje získány z veřejného seznamu (např. z telefonního seznamu, z katastru nemovitostí) nebo v souvislosti s činností daného obchodníka – správce osobních údajů (např. spotřebitel si u něj již něco kupoval a sdělil mu při té příležitosti osobní údaje).

Takové zpracování osobních údajů je obvykle v souladu se zákonem, ale pokud vysloví spotřebitel svůj nesouhlas, pak musí dotyčný obchodník jeho osobní údaje z databáze odstranit (viz § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů). Pokud by tak neučinil, jednalo by se o porušení zákona a spotřebitel by se mohl obrátit s podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Spotřebitel je tedy oprávněn požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně prokazatelně (nejlépe doporučeně s dodejkou) na adresu společnosti uvedenou ve veřejném rejstříku.

Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebiteli nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2016 16:33, před 9 lety

Dobrý den, pane Zemane,

telefonní čísla, která při kontaktování zákazníků využívá naše společnost, případně společnost Bohemia Direct, jsou zcela náhodně generována. K těmto telefonním číslům nemáme a nezpracováváme žádné osobní údaje. Tento postup je plně v souladu se zákonem o elektronických komunikacích, i zákonem o ochraně osobních údajů.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 17:28, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.5.2016 17:53, před 9 lety


David Zeman

Hodnocení: