Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den tak dál sem si reklamovat telefon Nokia lumia 635 a oni mi uznali reklamaci ale dali mi telefon v hodnotě 3000ale původní telefon stal 5000 a oni ho chcou po mně aby sem ho zaplatil tu nokiu ale reklamace bílá uznána dekuju za pochopení
Vrácení přeplatku za telefon
|
Tweet |
V rámci uznané reklamace výrobku je prvním nárokem spotřebitele oprava telefonu, případně dodání nového identického bezvadného telefonu, není-li to nepoměrné s ohledem na vadu, dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Jestliže by se daná vada vyskytovala i na novém telefonu, lze dovodit, že nejde o jeden vadný výrobek, ale může být vadná celá série. Pouze v tomto případě by spotřebitel mohl odstoupit od smlouvy, jelikož by prodávající nebyl schopen odstranit vadu dodáním nového výrobku.
I když zákon umožňuje odstoupit od smlouvy až v případě, kdy nelze telefon opravit ani dodat nový identický výrobek, tak se lze dohodnout s prodávajícím na řešení, které bude spotřebiteli více vyhovovat například výměně za jiný typ telefonu v jiné cenové relaci, není na to však právní nárok a jedná se o vzájemnou dohodu mezi spotřebitelem a prodejcem.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být řešeny v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009