Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#10484Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 9 lety

Anton Vasilko

Znění stížnosti

Dobrý den tak dál sem si reklamovat telefon Nokia lumia 635 a oni mi uznali reklamaci ale dali mi telefon v hodnotě 3000ale původní telefon stal 5000 a oni ho chcou po mně aby sem ho zaplatil tu nokiu ale reklamace bílá uznána dekuju za pochopení


Požadované řešení

Vrácení přeplatku za telefon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 08:32, před 9 lety

V rámci uznané reklamace výrobku je prvním nárokem spotřebitele oprava telefonu, případně dodání nového identického bezvadného telefonu, není-li to nepoměrné s ohledem na vadu, dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Jestliže by se daná vada vyskytovala i na novém telefonu, lze dovodit, že nejde o jeden vadný výrobek, ale může být vadná celá série. Pouze v tomto případě by spotřebitel mohl odstoupit od smlouvy, jelikož by prodávající nebyl schopen odstranit vadu dodáním nového výrobku.

I když zákon umožňuje odstoupit od smlouvy až v případě, kdy nelze telefon opravit ani dodat nový identický výrobek, tak se lze dohodnout s prodávajícím na řešení, které bude spotřebiteli více vyhovovat například výměně za jiný typ telefonu v jiné cenové relaci, není na to však právní nárok a jedná se o vzájemnou dohodu mezi spotřebitelem a prodejcem.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být řešeny v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.