Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#10488Nespokojenost se službou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 9 lety

Marie Škubnová

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím se na vás se žádostí o pomoc při řešení mého problému se společností T- mobile. Mám ve svém bydlišti velmi slabý signál, tato situace se ještě zhoršila v loňském roce na podzim. Hovory kolísají, ztrácejí se, vypadávají, je problém i poslat sms. Z domu volat nelze vůbec, musíme vybíhat a hledat místo, kde se domluvíme. Ne vždy se to podaří, a v zimním období nebo v dešti je to velmi nepříjemné. Situace je už neúnosná. Mám s T-mobile smlouvu na neomezené volání (S námi síť nesíť), která bude končit v srpnu 2017. Dne 4.4. jsem chtěla podat výpověď smlouvy a žádala jsem výpověď dohodou bez úhrady smluvní pokuty z důvodu nedostatečných služeb T-mobile. Zadali to jako reklamaci. 7.4. mně volala operátorka, že signál je v pořádku, hovor nám kolísal a pak vypadl. 12.4. mně opět volala, že síť byla posílena,nezaznamenala jsem změnu k lepšímu. Prý to budou opět řešit.Tyto nic neřešící průtahy mne poškozují, měsíčně platím 750,- Kč za to,že pokaždé, kdy mně zazvoní mobil, mám stres, protože vím, jak se opět nedomluvím. Volající jsou už taky naštvaní.
Mohu doložit svědectvím sousedů, kteří mají stejné potíže, i svědectvím volajících. T-mobile jsem nahlásila i problematické hovory, oni mně toho 7.4. sdělili, že je signál v pořádku. Nabyla jsem dojmu, že nemají snahu vyjít vstříc, proto oslovuji vás. Předem děkuji, M. Škubnová


Produkt

zákaznická smlouva č. 10914980


Požadované řešení

Požaduji okamžité ukončení smlouvy bez nároku na smluvní pokutu ze strany
T- mobile.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 09:47, před 9 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a podnikatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.