Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na vás se žádostí o pomoc při řešení mého problému se společností T- mobile. Mám ve svém bydlišti velmi slabý signál, tato situace se ještě zhoršila v loňském roce na podzim. Hovory kolísají, ztrácejí se, vypadávají, je problém i poslat sms. Z domu volat nelze vůbec, musíme vybíhat a hledat místo, kde se domluvíme. Ne vždy se to podaří, a v zimním období nebo v dešti je to velmi nepříjemné. Situace je už neúnosná. Mám s T-mobile smlouvu na neomezené volání (S námi síť nesíť), která bude končit v srpnu 2017. Dne 4.4. jsem chtěla podat výpověď smlouvy a žádala jsem výpověď dohodou bez úhrady smluvní pokuty z důvodu nedostatečných služeb T-mobile. Zadali to jako reklamaci. 7.4. mně volala operátorka, že signál je v pořádku, hovor nám kolísal a pak vypadl. 12.4. mně opět volala, že síť byla posílena,nezaznamenala jsem změnu k lepšímu. Prý to budou opět řešit.Tyto nic neřešící průtahy mne poškozují, měsíčně platím 750,- Kč za to,že pokaždé, kdy mně zazvoní mobil, mám stres, protože vím, jak se opět nedomluvím. Volající jsou už taky naštvaní.
Mohu doložit svědectvím sousedů, kteří mají stejné potíže, i svědectvím volajících. T-mobile jsem nahlásila i problematické hovory, oni mně toho 7.4. sdělili, že je signál v pořádku. Nabyla jsem dojmu, že nemají snahu vyjít vstříc, proto oslovuji vás. Předem děkuji, M. Škubnová
zákaznická smlouva č. 10914980
Požaduji okamžité ukončení smlouvy bez nároku na smluvní pokutu ze strany
T- mobile.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.