Společnost


bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10489Reklamace WC sedátka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 9 lety

František Hunka

Znění stížnosti

U BM Česko jsem reklamoval prasklé WC sedátko.Bylo mi zděleno,že reklamovat mám u Bx Abwicklungsgesellschaft.WC sedátko / kod 9004181007149/ zakoupené 23.6.2015 je prasklé,prasklé je i poklop sedátka.


Produkt

WC sedátko dub, 9004181007149 _cena 639,- Kč


Požadované řešení

Prosím o výměnu nebo saslání peněz na adresu.František Hunka, Lysovice 32,68201


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 12:23, před 9 lety

Společnost bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o., která do roku 2015 provozovala řetězec prodejen Baumax, převedla většinu těchto prodejen na nového provozovatele společnost BM ČESKO s.r.o., která pokračuje v obchodní činnosti.

Společnost BM ČESKO s.r.o. však nepřevzala závazky vůči zákazníkům společnosti bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o., neboť není právním nástupcem této společnosti. Jelikož spotřebitel uzavřel kupní smlouvy ještě se společností bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o. (dříve BAUMAX ČR s.r.o.), musí své pohledávky uplatňovat u této společnosti.

Prodejce odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje. Pro spotřebitele je to sice komplikovanější, ale může reklamovat například na adrese sídla společnosti (Konviktská 291/24, Staré Město, 110 00 Praha 1). Pokud prodejce informaci, kde lze reklamaci uplatnit, nesdělí správně, může od České obchodní inspekce dostat až tří milionovou pokutu.

Reklamaci ani není třeba uplatňovat osobně, zákon to nevyžaduje. Stačí poslat e-mail nebo dopis, popsat vady, přiložit fotografie a vyzvat společnost, ať zákazníkovi sdělí, kam má zboží přivézt (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3275/reklamace-vyrobku). Pokud se neozve, běží třicetidenní lhůta na vyřízení, po jejímž uplynutí má zákazník právo odstoupit od smlouvy. Pokud ale obchodník vyzve spotřebitele, aby věc poslal k vyřízení reklamace, lhůta neběží a zákazník musí dopravit vadné zboží k obchodníkovi. Má pak samozřejmě po úspěšné reklamaci právo, aby mu byly proplaceny náklady, které v souvislosti s reklamací vynaložil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2016 09:20, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.