Společnost


Domanja Štěpán

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1049Reklamace fotografií

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2013, před 11 lety

Blanka Jírů

Znění stížnosti

Fotky mají formát 9,7 x 14,7 cm, což má za následek nevhodné ořezání některých objektů (lidí) na fotkách.
Navíc jsou některé fotky tmavé a celkově špatné ve srovnání s vyvoláním u jiného prodejce. Pokud chcete, můžete si napsat o zaslání snímku porovnání dvou "stejných" fotek.

Zhotovení fotografií bylo objednáno přes internet (žiji v Brně) v rámci hromadných slev na www.kuponplus.cz, celkem jsme využili 4 kupony, tedy 400 fotografií celkem za 680,- (plus 29,- za kupon portálu). Fotografie vyzvedla kamarádka přímo v Praze, bohužel nekontrolovala provedení přímo při převzetí.

Mailem jsem zaslala dotaz ohledně možnosti reklamace fotografií 8. 10. Dodnes se mi neozvali s odpovědí. (Kuponplus.cz odpověděl, že reklamaci si musím řešit přímo s tiskárnou. Oni že jsou jen zprostředkovatelé.)


Požadované řešení

Vrácení peněz (alespoň části - byla bych ochotna projít fotky a nahlásit přesný počet ne/použitelných), použitelné fotky využiji a nepoužitelné fotky si nechám vytisknout u jiné společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2013 20:12, před 11 lety

V tomto případem je třeba skutečně reklamaci uplatnit u tiskárny. Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění. Při marném uplynutí této lhůty náleží kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2014 12:47, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Dle nám dostupných informací bude skutečně nutné domáhat se nároků vůči poskytovateli služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.