Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Fotky mají formát 9,7 x 14,7 cm, což má za následek nevhodné ořezání některých objektů (lidí) na fotkách.
Navíc jsou některé fotky tmavé a celkově špatné ve srovnání s vyvoláním u jiného prodejce. Pokud chcete, můžete si napsat o zaslání snímku porovnání dvou "stejných" fotek.
Zhotovení fotografií bylo objednáno přes internet (žiji v Brně) v rámci hromadných slev na www.kuponplus.cz, celkem jsme využili 4 kupony, tedy 400 fotografií celkem za 680,- (plus 29,- za kupon portálu). Fotografie vyzvedla kamarádka přímo v Praze, bohužel nekontrolovala provedení přímo při převzetí.
Mailem jsem zaslala dotaz ohledně možnosti reklamace fotografií 8. 10. Dodnes se mi neozvali s odpovědí. (Kuponplus.cz odpověděl, že reklamaci si musím řešit přímo s tiskárnou. Oni že jsou jen zprostředkovatelé.)
Vrácení peněz (alespoň části - byla bych ochotna projít fotky a nahlásit přesný počet ne/použitelných), použitelné fotky využiji a nepoužitelné fotky si nechám vytisknout u jiné společnosti.
|
Tweet |
V tomto případem je třeba skutečně reklamaci uplatnit u tiskárny. Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je povinností prodejce vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění. Při marném uplynutí této lhůty náleží kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Dle nám dostupných informací bude skutečně nutné domáhat se nároků vůči poskytovateli služby.