Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Již potřetí jsem dnes 15.4. u czc zažádala o reklamaci produktu: GSM Xiaomi Redmi 1S modrá, neboť druhá reklamace ze dne 31.3. nebyla uznána. Vyjádření technika ze dne 13.4. znělo: "Záruční oprava zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Prasklá dotyková plocha...." Můj popis závady zněl: "Extrémně slabá výdrž baterie, přehřívání telefonu (není možné telefon držet v ruce), při hovorech se občas ozývá nepříjemné pískání, při psaní SMS se telefon občas úplně zasekne a sám se restartuje."
Nesouhlasím s vyjádřením technika. Nepovažuji opravdu velmi malinkou prasklinku na displeji jako zdroj závady baterky, přehřívání telefonu apod (viz výše). Problém musí být jinde, nevidím zde spojitost prasklinky a mých uvedených závad telefonu.
Žádám o vyřízení
GSM Xiaomi Redmi 1S modrá, seriové č.: 865624028317056
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Římanová.
Ve vyjádřená reklamace servis uvádí toto - Záruční oprava zamítnuta z důvodu mechanického poškozeni.Prasklá dotyková plocha.Stav přístroje není v souladu se záručními podmínkami.Vraceno zpět bez opravy .Továrni nastaveni, test hovoru ok. Přehřívani se neprojevilo.Restarty způsobeny prasklým dotykem. Záruka na kapacitu baterie již vypršela.
Baterie je spotřební zboží a její opotřebení používáním nelze reklamovat.
Nerozumím tedy jak spojujete prasklý displej s baterii, toto nikde neuvádíme. Testy hovorů proběhly v pořádku a přehřívání telefonu se neprojevilo.
Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji si nechat vypravovat znalecký posudek, který vyjádření servisu vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.