Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#10496Ztracený balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 9 lety

Petr Bendl

Znění stížnosti

Objednáno zboží ze zahraničí (china) 24.3.2016 Odeslání zásilky do České republiky. 31.3.2016 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 31.3.2016 Podací číslo zásilky přidělené v České republice: RR914894918VV 31.3.2016 Výstup z vyměňovací pošty.A tím to končí.Po kontaktu české pošty mi bylo zděleno že tentýž den 31.3.2016 byl balíček odeslán k doručení.Dnes je 15.4.2016 a stále je na stránkách co sleduji Výstup z vyměňovací pošty.Podal jsem reklamaci.Dnes jsem obdržel odpověď že mám kontaktovat odesílatele z (china)aby podal reklamaci.Ty by mě zajímalo jak se mám domluvit s prodejcem z číny.Ještě jsem zkusil kontaktovat depo Horní Počernice kam jsem volal dříve každou chvilku.Tak po krátkém rozhovoru jsem se dozvěděl,že balík bude určitě ztracenej.Zboží jsem si nechal zaslat do práce PSČ 19800


Produkt

Akumulátor do fotoaparátu NIKON D5200


Požadované řešení

DOHLEDÁNÍ BALÍČKU A NEBO ÚHRADA CENY PRODUKTU 393,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 13:17, před 9 lety

Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Dle § 12 odst. 7 zákona o poštovních službách je stanoveno, že dokud poštovní zásilka nebo poukázaná peněžní částka nebyla dodána, právo na náhradu škody má odesílatel; po jejím dodání má toto právo adresát. V tomto případě musí do jednoho roku od podání zásilky uplatnit práva z poštovní smlouvy dle § 7 odst. 3 zákona o poštovních službách.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.