Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
před dvěma měsíci jsem u vás reklamoval tablet Lenovo Yoga2,reklamace byla z důvodu uvolnění krytu a následného nefungování.Reklamace byla bez problému vyřízena a zboží bylo opraveno.
Donesl jsem zboží domů a všiml jsem si ,že kryt je stále trochu (ale méně) uvolněný,nechal jsem to být.Po dvou týdnech se kryt pořád roztahoval a potom tablet z ničeho nic přestal fungovat.
Odnesl jsem proto tablet k vám zpět s tím,že bude opraven v záruční době .Přišel mi ale email o tom,že reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození,s čímž určitě nemohu souhlasit.
Nebylo vůbec upřesněné poškození (při první reklamaci bylo)a ani další možný způsob vyřízení.
Prosím o přezkoumání a brzké vyřízení.
Za kladné vyřízení předem děkuji.......d
ASRE16089138
Požaduji opravu a detailní popis poškození
Děkuji........
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Jelikož z popisu stížnosti není možné identifikovat obchodníka, proti kterému stížnost směřuje, bude stížnost uzavřena a nebudeme ji prozatím publikovat na našem webu. Pokud nám spotřebitel zašle doplňující údaje o obchodníkovi, bude případ znovu otevřen.
Stížnost byla spotřebitelem doplněna o následující údaje:
Dobrý den
Doplňující informace o obchodníkovi:
Společnost: Alza.cz a.s.
Výrobce: Lenovo
Děkuji Šobr
Produkt reklamace: ASRE16089138 Lenovo Yoga Tablet 2 10 platinum
Vážený pane Šobre,
prošetřovala jsem případ Vaší reklamace a u našeho reklamačního oddělení jsem se postarala o přezkoumání případu.
Ráda bych situaci dořešila k Vaší spokojenosti, proto jsem pro Vás zajistila příslib okamžitého řešení v podobě odstoupení od kupní smlouvy. Stačí tablet přinést k reklamaci na naši nejbližší pobočku, kolegům prosím nahlaste při příjmu číslo CCT2390219, podle kterého interně dohledají podrobnosti a vše pro Vás dořeší na místě.
Budu ráda, pokud tato situace neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Děkuji moc za příjemné vyřízení mé stížnosti.
Děkuji moc za ochotu a těším se na další nákup u vás. Hezký den
Vážený pane Šobre,
děkuji moc za Vaši reakci. Těší mě, že jsem mohla být při řešení Vaší reklamace nápomocná. Pokud je podnět pro Vás již uzavřený, prosím Vás i o uzavření případu zde na tomto portálu.
Předem děkuji a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o uzavření případu.
Hodnocení: