Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#10497Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 9 lety

Dan Šobr

Znění stížnosti

Dobrý den,

před dvěma měsíci jsem u vás reklamoval tablet Lenovo Yoga2,reklamace byla z důvodu uvolnění krytu a následného nefungování.Reklamace byla bez problému vyřízena a zboží bylo opraveno.
Donesl jsem zboží domů a všiml jsem si ,že kryt je stále trochu (ale méně) uvolněný,nechal jsem to být.Po dvou týdnech se kryt pořád roztahoval a potom tablet z ničeho nic přestal fungovat.
Odnesl jsem proto tablet k vám zpět s tím,že bude opraven v záruční době .Přišel mi ale email o tom,že reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození,s čímž určitě nemohu souhlasit.
Nebylo vůbec upřesněné poškození (při první reklamaci bylo)a ani další možný způsob vyřízení.

Prosím o přezkoumání a brzké vyřízení.
Za kladné vyřízení předem děkuji.......d


Produkt

ASRE16089138


Požadované řešení

Požaduji opravu a detailní popis poškození
Děkuji........


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 13:28, před 9 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jelikož z popisu stížnosti není možné identifikovat obchodníka, proti kterému stížnost směřuje, bude stížnost uzavřena a nebudeme ji prozatím publikovat na našem webu. Pokud nám spotřebitel zašle doplňující údaje o obchodníkovi, bude případ znovu otevřen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2016 09:23, před 9 lety

Stížnost byla spotřebitelem doplněna o následující údaje:

Dobrý den
Doplňující informace o obchodníkovi:
Společnost: Alza.cz a.s.
Výrobce: Lenovo

Děkuji Šobr
Produkt reklamace: ASRE16089138 Lenovo Yoga Tablet 2 10 platinum

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2016 15:00, před 9 lety

Vážený pane Šobre,

prošetřovala jsem případ Vaší reklamace a u našeho reklamačního oddělení jsem se postarala o přezkoumání případu.

Ráda bych situaci dořešila k Vaší spokojenosti, proto jsem pro Vás zajistila příslib okamžitého řešení v podobě odstoupení od kupní smlouvy. Stačí tablet přinést k reklamaci na naši nejbližší pobočku, kolegům prosím nahlaste při příjmu číslo CCT2390219, podle kterého interně dohledají podrobnosti a vše pro Vás dořeší na místě.

Budu ráda, pokud tato situace neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2016 20:36, před 9 lety


Dan Šobr

Děkuji moc za příjemné vyřízení mé stížnosti.
Děkuji moc za ochotu a těším se na další nákup u vás. Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2016 14:46, před 9 lety

Vážený pane Šobre,

děkuji moc za Vaši reakci. Těší mě, že jsem mohla být při řešení Vaší reklamace nápomocná. Pokud je podnět pro Vás již uzavřený, prosím Vás i o uzavření případu zde na tomto portálu.

Předem děkuji a přeji Vám pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2016 09:42, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2016 21:06, před 9 lety


Dan Šobr

Hodnocení: