Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vaši zástupci navštívili moji maminku ahodně dobře vedenou řečí ji bnebpřemluvili kpodepsání plně moci a přestupu k vam.je to špatne a dělam patřične kroky knapravě.Jeto vše klamavé nehledě na to že u nas je podomní prodej zakázán.takže budou informovány ipotřebne organy
přepis energii vymámeníplné mocivašim dealerem
okamžite zlikvidování plne moci adalších osobních udaju
|
Tweet |
Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání sankcionován.
Je-li smlouva o dodávkách energie (elektřiny nebo plynu) uzavřena mimo obchodní prostory (např.: podomním prodejem), je spotřebitelka oprávněna bez sankce vypovědět uzavřenou smlouvu, ve lhůtě do patnáctého dne po zahájení dodávky elektřiny nebo plynu. Lhůta je zachována, je-li v jejím průběhu výpověď odeslána společnosti. Výpovědní doba činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Mimo to se na smluvní vztah aplikují obecná ustanovení občanského zákoníku na ochranu spotřebitele, která zakotvují právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od podpisu smlouvy.
Pokud byl při nabízení služeb na spotřebitelku vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Této problematice jsme se také věnovali v našem článku zveřejněném na webové adrese www.dtest.cz/clanek-2808/levnejsi-elektrina-a-plyn.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že výše uvedený požadavek neobsahuje bližší údaje o sjednané Smlouvě, nemůžu na tuto situaci adekvátně reagovat. V případě doplnění, ráda celou situaci obratem prověřím.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.