Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#10498Převod energií k vaší firme

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2016, před 9 lety

zuzana kukulova

Znění stížnosti

Vaši zástupci navštívili moji maminku ahodně dobře vedenou řečí ji bnebpřemluvili kpodepsání plně moci a přestupu k vam.je to špatne a dělam patřične kroky knapravě.Jeto vše klamavé nehledě na to že u nas je podomní prodej zakázán.takže budou informovány ipotřebne organy


Produkt

přepis energii vymámeníplné mocivašim dealerem


Požadované řešení

okamžite zlikvidování plne moci adalších osobních udaju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 17:55, před 9 lety

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání sankcionován.

Je-li smlouva o dodávkách energie (elektřiny nebo plynu) uzavřena mimo obchodní prostory (např.: podomním prodejem), je spotřebitelka oprávněna bez sankce vypovědět uzavřenou smlouvu, ve lhůtě do patnáctého dne po zahájení dodávky elektřiny nebo plynu. Lhůta je zachována, je-li v jejím průběhu výpověď odeslána společnosti. Výpovědní doba činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Mimo to se na smluvní vztah aplikují obecná ustanovení občanského zákoníku na ochranu spotřebitele, která zakotvují právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od podpisu smlouvy.

Pokud byl při nabízení služeb na spotřebitelku vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Této problematice jsme se také věnovali v našem článku zveřejněném na webové adrese www.dtest.cz/clanek-2808/levnejsi-elektrina-a-plyn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2016 14:06, před 9 lety

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že výše uvedený požadavek neobsahuje bližší údaje o sjednané Smlouvě, nemůžu na tuto situaci adekvátně reagovat. V případě doplnění, ráda celou situaci obratem prověřím.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2016 09:02, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 09:12, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.