Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne21.3.16. koupeny PO-dvouplotynkovy varic EPV328B,VYROBNI CISLO02/20015
29.3 16 byl zapnut a pokazil se - popis zavady-velka plotna nehreje,pri zapnuti bylo citit spaleninu,mala plotna vypina casto a neohriva poradne. REKLAMACE-opraveno vymenou celeho vyrobku,ktery jsem vyzdvyhla dne 13.4.16.
Dnes 16.4.16 jsem zapla poprve varic a netrvalo to ani 5 minut a zacalo se z varice kourit a smrdelo to,jako kdyz se pali dratky a vyhodilo to pojistku . Nechala jsem to vychladit a okamzite jsem jela na prodejnu v OSTRAVE- OKAY,VYSKOVICKA3123,70030 ,OSTRAVA to reklamovat. Pan vedouci prodejny me odmitl vzit varic k reklamaci i kdyz mam zaruku 24 mesicu. Rekl me ,ze se prodejna zavira zitra a proto me nevezme tu reklamaci,ze mam jit do OSTRAVY PORUBY i do prodejny OKAY V OSTRAVE DUBINA coz je daleko pro me a ja jsem sla tam ,kde byl varic koupeny v OKAY OSTRAVA ZABREH , ....ale kdyz mate otevreny obchod ,tak ma fungovat a ne,ze se zavira jiny den a proto nebudou plnit sve pracovni zavazky.Akonec koncu varic jsem koupila ,abych na nem varila-ohrivala jidlo a ne abych litala se zmetky na opravy...dva varice a oba dva smejdy...
PO-dvouplotynkovy varic EPV328B,VYROBNI CISLO 02/20015
okamzita oprava i vymena za product ,ktery se da pouzit a ne aby hned po zapnuti se to spalilo a vyhazovalo el.pojistku.
|
Tweet |
S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.
Pokud prodávající výše uvedenou povinnost nesplní, dopouští se správního deliktu podle § 24 odst. 7 písm. v) zákona o ochraně spotřebitele, za který mu lze uložit pokutu až do výše 3000000 Kč. Dozorovým orgánem v této oblasti je Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět k prošetření.
Vážená paní Polmanová,
reaguji touto cestou na Váš podnět týkající se reklamace vařiče EPV328B.
Záležitostí se důkladně zabýval náš reklamační specialista ve spolupráci se zodpovědnými manažery. Samozřejmě nás celá situace velice mrzí a přejeme si vyřešit celou situaci k Vaší spokojenosti.
Z toho důvodu bych Vás nyní ráda pozvala k návštěvě prodejny OKAY 1051 Ostrava-Karolína, kde Vám personál zprostředkuje výměnu výrobku. Vařič můžete vyměnit buď za stejný typ, avšak nový kus, nebo za zcela jiný model. V případě, že si vyberete jiný a dražší model, bude nutné uhradit rozdíl v ceně.
Personál prodejny je s celou záležitostí obeznámen, nemělo by tedy dojít k žádnému zádrhelu.
Pevně věřím, že s tímto způsobem řešení budete spokojena a nový výrobek Vám bude dlouho a dobře sloužit. Protože si ceníme Vašeho názoru, uvítáme, pokud jej vyjádříte prostřednictvím hodnocení na tomto portále.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Hodnocení:
Komentář: MOC DEKUJI !!!!!