Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10509Zboží v akci nebylo vůbec naskladněno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2016, před 9 lety

Dana Špačková

Znění stížnosti

Dobrý den, v televizní reklamě i na internetu jsem si našla zahradní lehátko David za 449,- Kč. Velmi mě zklamalo, že v Tescu na Stodůlkách mi bylo sděleno, že lehátka vůbec nepřišla. Pracovníkem oddělení mi bylo sděleno, že se to děje běžně. Telefonicky jsem se informovala v Tescu v Kladně, také neměli a do Tesca Nový Smíchov se mi ani nepodařilo dovolat.
Nezdá se mi správné lákat na reklamu tohoto zboží, pokud není k dispozici.
S pozdravem
Dana Špačková


Produkt

lehátko David


Požadované řešení

Neavizovat zboží, které nemusí být na skladě. Do TV reklamy uvést doplnění změny termínu, ve kterém zboží bude nebo reklamu nevysílat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 09:07, před 9 lety

Pokud se nejedná přímo o akci formulovanou v letáku "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání takové akce, pokud je časově omezena. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici.

Pokud však společnost své zákazníky upozorňuje v akčním letáku, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné. Slevová akce může být spojena s možností vyčerpání zásob zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem rovněž přímo na společnost prostřednictvím jejich zákaznického servisu. Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře, jsou spokojení s nabídkou zboží a zákaznickými službami. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců by měly směřovat přímo k jejím nadřízeným.

Bezplatná zákaznická infolinka: 800 222 555, PO - PÁ: 8:00 - 20:00, info@itesco.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 10:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.