Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10511Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2016, před 9 lety

Eva Tesařová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží a prodávající jej poslal společností Geis.Dne 14.4.2016 mi přišla zpráva, že druhý den zásilku dostanu.Druhý den mi přišla ještě SMS zpráva, že balík dnes 15.4.2016 dostanu. Ve 12,50 mi volal řidič, že veze balík .Čekala jsem až do 18,00 a balík nikde, telefon řidič nebral.V sobotu jsem zjistila , že na sledování zásilek je uvedeno- nebyli doma.Jsem v in.důchodu a jsem doma.Dnes ráno 18.4.2016 mi volal dispečer jestli budu doma a nejlépe abych přijela do Vimperka ( 27 km od nás) nebo do Prachatic (45 km od nás) aby nemusel řidič tak daleko.Zeptala jsem se ho jestli si dělá legraci, mám zaplacenou dopravu, na balík čekám od pátka a ještě tohle. Podala jsem písemnou stížnost a zavolala na tel. pro zákazníky. Po chvilce mi pani volala zpět- balík nebude ani dnes , protože jej dispečer NENALOŽIL. Prý řek, že nejsem dnes doma.Tak to je síla.
Co se s tím dá dělat? Balík je zaplacený a dispečer uznal, že ho nedostanu.
Děkuji Tesařová


Produkt

číslo balíku 04170352039


Požadované řešení

Co se dá dělet když mi vozí balík už 5 dní po Jižních Čechách a dispečer usoudil , že balík nedostanu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 10:30, před 9 lety

Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnit příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 10:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.