Společnost


AUTA MOTOL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10514Nepřepsané vykoupené vozidlo na protiúčet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2016, před 9 lety

Pavel Jachník

Znění stížnosti

V srpnu 2015, jsem kupoval u AUTA MOTOL vozidlo, Citroen a zároveň prodal na protúčet stávající vozidlo Suzuki. Prodejce jsem přenechal doklady a plnou moc k přepisu. Toto mi prodejce potvrdil a v kupní smlouvě se zavázal vozidlo na sebe přepsat. Nejenom že nedodržel lhůtu 10 dnů danou zákonem, ale přepis původního vozidla, i přes moje urgence, do dubna 2016 neprovedl. Bylo mi přislíbeno několik termínů, které nebyly nikdy dodrženy.


Požadované řešení

Přepis vykoupeného vozidlla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2016 11:39, před 9 lety

§ 8 odst. 2 zákona č. 56/2001, o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, stanoví 10 ti denní lhůtu pro podání žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla příslušnému úřadu. Tuto žádost je možné vyřídit na počkání, v komplikovanějších případech platí obecná 30 ti denní lhůta pro vydání správního rozhodnutí.

Bylo-li podnikateli uděleno zástupčí oprávnění za účelem přeregistrace vozidla, odpovídá podnikatel za řádné splnění pokynů zmocnitele. Na společnosti lze tak požadovat náhradu škody vzniklé nesplněním smluvní povinnosti. Jestliže se tedy společnost zavázala zajistit přeregistraci vozidla v zastoupení a neučinila tak, lze po ní požadovat náhradu případné škody, která by v souvislosti s nesplněním smluvní povinnosti vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2016 10:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.