Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2015, jsem kupoval u AUTA MOTOL vozidlo, Citroen a zároveň prodal na protúčet stávající vozidlo Suzuki. Prodejce jsem přenechal doklady a plnou moc k přepisu. Toto mi prodejce potvrdil a v kupní smlouvě se zavázal vozidlo na sebe přepsat. Nejenom že nedodržel lhůtu 10 dnů danou zákonem, ale přepis původního vozidla, i přes moje urgence, do dubna 2016 neprovedl. Bylo mi přislíbeno několik termínů, které nebyly nikdy dodrženy.
Přepis vykoupeného vozidlla.
|
Tweet |
§ 8 odst. 2 zákona č. 56/2001, o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, stanoví 10 ti denní lhůtu pro podání žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla příslušnému úřadu. Tuto žádost je možné vyřídit na počkání, v komplikovanějších případech platí obecná 30 ti denní lhůta pro vydání správního rozhodnutí.
Bylo-li podnikateli uděleno zástupčí oprávnění za účelem přeregistrace vozidla, odpovídá podnikatel za řádné splnění pokynů zmocnitele. Na společnosti lze tak požadovat náhradu škody vzniklé nesplněním smluvní povinnosti. Jestliže se tedy společnost zavázala zajistit přeregistraci vozidla v zastoupení a neučinila tak, lze po ní požadovat náhradu případné škody, která by v souvislosti s nesplněním smluvní povinnosti vznikla.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.