Společnost


Boty J HANÁK R, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10517Klamavá reklama, významné zdravotní postižení při používání výrobku podle návodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2016, před 9 lety

kamila štěpánková

Znění stížnosti

Text na výrobku : certifikované a klinicky odzkoušené, vhodné pro všechny bez rozdílu věku a pohlaví.. a tím je pozitivně ovlivňován cévní a lymfatický systém… nosit stále a nekombinovat s jinými…
Stélky koupeny 18.1.2015 přes dealera firmy . Kromě očekávaného efektu i otoky a bolesti . Vše konzultováno s firmou, prý to patří k procesu a vymizí , tak jsem se řídila jejich radami(maily 1x měsíčně). Stav po roce: kruté bolesti v IS skloubení (sedací svaly)mi nedovolují chodit, jen belhat , narušený cévní systém musím léčit, v rozporu s reklamou mi otékají nohy a vázne lymfatický oběh,vinou stélky došlo k prodloužení jedné nohy s následným problémům. Fy o postiženích s imobilitou ví(jejich www), ale neřeší je,ani je nepřipouští. Mé prosby o pomoc v návratu ke zdraví majitel fy arogantně odbyl. Sama jsem zaplatila několik tisíc za řadu pokusů léčby. Celou dobu jsem v péči lékařů, ale chodit stále nemohu.


Produkt

Biomechanické aktivní stélky J Hanák R s.r.o. certifikované a klinicky odzkoušené,


Požadované řešení

Pokud mi firma nemůže pomoci k návratu bezbolestníé chůze(testující klinika by měla mít povědomí, jak imobilitu odstranit), chtěla bych finanční odškodnění (doklad mého stavu je u mého lékaře)v takové výši, abych si mohla zaplatit netradiční léčbu, kterou fy doporučuje, ale neumí a kterou naše medicína neprovozuje (jako čínské uvolňování energetických drah )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2016 11:57, před 9 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Vadnou věc je vhodné reklamovat. Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.

Nebude-li spotřebitelka s reklamací úspěšná, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud spotřebitelce vznikla újma na zdraví, která byla zapříčiněna vadou výrobku, může po prodávajícím požadovat peněžitou náhradu vyvažující plně vytrpěné bolesti a další nemajetkové újmy. Má-li spotřebitelka pochybnosti o bezpečnosti výrobku, je vhodné o tom informovat Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 08:47, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.