Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den uz dlouho me DAS obtezuje a okrada. v minulosti jsem mel pracovni uraz s trvalimi nasledky a DAS mi mela pomoct k tomu abych dostal odskodneni s firmi pro kterou jsem pracoval a kde se mi stal pracovni uraz. dozvedel jsem se ze DAS je v tomhle ohledu dobra volba.... cas ukazal opak .... kdyz doslo k uzavreni smlouvy byla zaplacena na 2 roky a po te ze kdyz se nebude platit smlouva se zrusi... podvod... nic s toho se nestalo muj zdravotni stav je na tom hur a co je nejhorsi kdyz uz jsem vybavil invalidni duchod o vymeru 1420kc mesicne tak me yacla DAS o duchod okradat... kdyz jsem se dozvedel ze DAS me okrada a jeste me podvedla snazim se kontaktovat ruzne organizace pisu do europske komise a vsude kde to jde a stezuju si na DAS zatim bez vysledku... nedavno jsem se spojil se spolecnosti DAS aby mi vysvetlili proc mam exekuci kdyz pro me nehli prstem k nicemu mi nepomohli nechali si to zaplatit a ted po poslednim zjisteni jsem prisel na to ze mi poslali exekuci brnenske adresi do Kuřimu kde jsem vubec nebyl... z meho pohledu se jedna o cistej podvod... kdyz jsem smlouvu podepisoval slibovali mi jak mi pomuzou a ze se to vsechno vyresi... nic se nestalo po urcite dobe jsem byl zrusit smlouvu a nic neprislo... vubec na me nebrali zadnej zretel a ignorovali co jsem po nich chtel... doufam ze to bude mit nejakej smysl... ale nevzdavam se hledam dal a budu si stezovad na podvody z DASu... dekuji
reseni je snadne chci aby spolecnost DAS prisla o licenci protoze uvadi nepravdive sluzby. pak chci nahradu skody za kradeni penez a za blokaci uctu, dale pozaduji odskodneni za spusobene komplikace blokovaneho uctu a za kazdej mesic blokovaneho uctu pozaduji odskodneni 1000000 kc a zakaz provozu DAS dekuji
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitel službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nereaguje-li pojišťovna na reklamaci nebo ji zamítne, musí se spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost uvádí klamavé informace o svých produktech a tím porušuje zákaz nekalých obchodních praktik, je vhodné obrátit se i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Společnost D.A.S. Rechtsschutz AG, pobočka pro ČR se z důvodu dodržování zákonné povinnosti mlčenlivosti rozhodla nevyjadřovat ke stížnostem prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mohou spotřebitelé své stížnosti zasílat na email stiznosti@das.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.