Společnost


Callcentrum zdraví s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10527Agresivní a nekorektní jednání k zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2016, před 9 lety

Michal Novák

Znění stížnosti

14.4.2016 mě v dopoledních hodinách kontaktoval operátor s informací, že jsem získal dotaci na produkty k péči o ústní dutinu. Následně se dotazoval na mou zdravotní pojišťovnu a na adresu trvalého bydliště, kterou si sám nahlas přečetl. Po té, co jsem se dotyčného, který se ani nepředstavil zeptal, kde vzali moje tel. číslo a adresu odpověděl, že obě dvě informace jsou automaticky generované systémem (což je nesmysl). Nechal jsem si proto zavolat nadřízenou, která se mi omluvila s tím, že kolega je v CC nový a dodala, že si mám dávat pozor na to, komu dávám svoje tel. číslo. Po mém dotazu na to, odkud volají mi bylo sděleno, že mě to nemusí zajímat, a že to pro mě není potřebná informace. Po naléhání mi nakonec paní sdělila že z CC Zdraví a že si to mám "vygůglit" na internetu


Produkt

Sada pro ústní hygienu


Požadované řešení

Výmaz z interní databáze společnosti a písemné potvrzení o výmazu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 08:54, před 9 lety

Zpracování osobních údajů v marketingových databázích za účelem nabízení výrobků nebo služeb není samo o sobě zakázanou obchodní praktikou. Zpracovatelé těchto údajů se však musí řídit zákonem o ochraně osobních údajů.

§ 5 odst. 5 tohoto zákona stanoví, že provádí-li správce nebo zpracovatel zpracování osobních údajů za účelem nabízení obchodu nebo služeb subjektu údajů, lze pro tento účel použít jméno, příjmení a adresu subjektu údajů, pokud tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti se svojí činností jakožto správce nebo zpracovatele. Správce nebo zpracovatel však nesmí uvedené údaje dále zpracovávat, pokud s tím subjekt údajů vyslovil nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje.

Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je tedy potřeba zaslat společnosti v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. K formulaci dopisu je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-777/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Dle obchodního rejstříku je adresa sídla Callcentra zdraví: Praha - Nusle, U družstva Ideál 1093/14, PSČ 140 00.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 08:49, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.