Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.4.2016 mě v dopoledních hodinách kontaktoval operátor s informací, že jsem získal dotaci na produkty k péči o ústní dutinu. Následně se dotazoval na mou zdravotní pojišťovnu a na adresu trvalého bydliště, kterou si sám nahlas přečetl. Po té, co jsem se dotyčného, který se ani nepředstavil zeptal, kde vzali moje tel. číslo a adresu odpověděl, že obě dvě informace jsou automaticky generované systémem (což je nesmysl). Nechal jsem si proto zavolat nadřízenou, která se mi omluvila s tím, že kolega je v CC nový a dodala, že si mám dávat pozor na to, komu dávám svoje tel. číslo. Po mém dotazu na to, odkud volají mi bylo sděleno, že mě to nemusí zajímat, a že to pro mě není potřebná informace. Po naléhání mi nakonec paní sdělila že z CC Zdraví a že si to mám "vygůglit" na internetu
Sada pro ústní hygienu
Výmaz z interní databáze společnosti a písemné potvrzení o výmazu.
|
Tweet |
Zpracování osobních údajů v marketingových databázích za účelem nabízení výrobků nebo služeb není samo o sobě zakázanou obchodní praktikou. Zpracovatelé těchto údajů se však musí řídit zákonem o ochraně osobních údajů.
§ 5 odst. 5 tohoto zákona stanoví, že provádí-li správce nebo zpracovatel zpracování osobních údajů za účelem nabízení obchodu nebo služeb subjektu údajů, lze pro tento účel použít jméno, příjmení a adresu subjektu údajů, pokud tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti se svojí činností jakožto správce nebo zpracovatele. Správce nebo zpracovatel však nesmí uvedené údaje dále zpracovávat, pokud s tím subjekt údajů vyslovil nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje.
Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je tedy potřeba zaslat společnosti v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. K formulaci dopisu je možné využít tento volně dostupný vzor: https://www.dtest.cz/clanek-777/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Dle obchodního rejstříku je adresa sídla Callcentra zdraví: Praha - Nusle, U družstva Ideál 1093/14, PSČ 140 00.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.