Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#10531Špatně opravená sekačka, po oprave klekl motor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2016, před 9 lety

Vratislav Snitil

Znění stížnosti

Do opravy mounfildu v Litomysli jsme si dali opravit sekacku na travu ktera kourila pri sekani a hucela upozornili jsme je na to ze do oleje byl omylem nality benzin ktery se hned po tom vymenil a vycistil a sekacka se takto vubec nepouzivala aby ji dali doporadku kvuli koureni a hluku asi po 2 mesicich byla opravena k vyzvednuti 26.1.2016 jsme si ji vyzvedli zaplatili za opravu ze je vporadku ve stredu 13.4.jsme s ni chteli poprve po oprave posekat travu a po par metrech prestala sekat a fungovat ve ctvrtek jsme ji hned odvezli zpet s tim ze takto nevypada opravena sekacka v patek 15.4.nam volal vedouci opravy s tim ze klekl motor a oprava bude stat 5000kc proti cemu jsme se ohradili ze pred opravou fungovala a ted je rozbity motor??proc kdyz jsme je upozornili co s ni bylo meli tomu predejit opravou jelikoz jsme nebyli s timto spokojeni obratili jsme se na manazera ktery slibil ze to vyresi dnes 18.4.volal ze uznava jejich chybu a mame narok na 30% slevy na opravu ktera bude stat 6900za motor tak oprava po sleve bude za 5000 kc stejnou cenu jak v patek nam rekl vedouci opravy tak mam pocit ze si z nas delaji srandu???sekacku nespravi naopak jeste klekne jejich vinou motor a mame platit 5000???tak kde to jsme to stoji uz nova sekacka a to nejsme sami s takovym jednanim mam bratra a pritelkyne svagra ktery dopadli stejne doufam ze se tato zalezitost nejak vyresi jinak to dame do televize a medium a verim ze nebudeme sami a prihlasi se dalsi reklamujete vyrobky a servis ktery dela asi nekdo kdo tam nepatri a nerozumi tomu a za jejich chybu nebudeme platit mi zakaznici doufam ze tato stiznost bude vyresena a sekacka bude v poradku dekuji Snitil


Produkt

Sekacka na travu


Požadované řešení

Oprava sekacky na vase naklady


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 08:06, před 9 lety

Byla-li uzavřena smlouva o opravě věci (smlouva o dílo), má ze zákona objednatel opravy nárok reklamovat vadně provedenou opravu věci. Opravou se rozumí zejména činnost, kterou se odstraňují vady věci nebo následky poškození či opotřebení věci. Pro formulaci reklamace provedené opravy může spotřebitel využít vzor, který je volně dostupný v níže uvedeném odkazu. A to zvláště v situacích, kdy zhotovitel odmítá vystavit reklamační protokol nebo jej sepisuje bez ohledu na vůli objednatele.

www.dtest.cz/clanek-3278/reklamace-opravy-a-upravy-veci

Zhotovitel je povinen provádět dílo dle smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami. Dílo je vadné, neodpovídá-li smlouvě. V takovém případě má spotřebitel právo na odstranění vady, nelze-li vadu odstranit nebo neodstraní-li ji zhotovitel v dohodnuté lhůtě, anebo vyskytne-li se vada znovu, má spotřebitel právo na zrušení smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny opravy. Zhotovitel tedy odpovídá za vady, které má provedená oprava při převzetí věci objednatelem, byť se projeví až později. Taktéž odpovídá za vady věcí a dílů, které pro opravu opatřil a použil, má ohledně nich postavení prodávajícího. Je-li tedy měněna součástka sekačky, odpovídá zhotovitel za vady této součástky při převzetí, ale i za vady, které se vyskytnou během zákonné 24měsíční doby. Zhotovitel odpovídá také za vady, jejichž příčinou je vadnost věci, která má být opravena nebo upravena, či nevhodnost pokynů objednatele, jestliže ho na vadnost věci či nevhodnost pokynů neupozornil.

Reklamace zjevných vad by měla být okamžitá, při přebírání věci z opravy. To samé platí i u vad, které lze zjistit vyzkoušením. Reklamace skrytých vad musí být uplatněna bez zbytečného odkladu poté, kdy se vada projeví, nejpozději do dvou let.

Zákon o ochraně spotřebitele v § 19 odst. 3 stanoví povinnost poskytovateli služeb rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když poskytovatel služeb spotřebitele o tom vyrozumí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 08:52, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.