Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přidávám se tímto ke stížnostem na tuto společnost.
V únoru 2016 jsem objednala stůl - Emanuele - velký.
Zaplaťpánbu jsem nezaplatila ani korunu a dohodla se, že nejdříve chci stůl vidět na showroomu.
Objednávka mi byla potvrzena do cca 3 týdnů.
Po několika urgencích jsem dostala odpověď, že stůl dorazí po 5. dubnu.
Po 5. dubnu žádná reakce, žádný e-mail, nic.
Několikrát jsem i volala a dostalo se mi max omluvy.
Co mě ale rozčiluje a nesnáším asi nejvíc, je, když mi prodejce řekne, že věc prověří a zavolá zpět a neudělá to. To považuji za neúctu a výsměch zákazníkovi.
Takže nedoporučuji. Ušetřete si všichni čas a nervy.
Stůl Emanuele - velký
Pouze chci varovat ostatní. Hlavně ať nikdo nic neplatí dopředu, obávám se, že by své peníze těžko zase dobýval zpět.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou ve veřejném rejstříku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.