Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
TEL LENOVO S 750 ZAKOUPEN na konci roku 2014, v roce 2015 reklqmaovám 2x pro stejnou vadu fotoaparátu, poprve prisel zpet udajne opravený, po 3 dnech se zacala vada vyskytovat znovu, znovu odeslan, opet po tydnu stejná vada...v lednu 2016 byl tel zaslán na firmu po třetí s požadavkem vrácení peněz z duvodu 3x opakující se stejné vady, taktéž požádano vraceni penez za náklady na reklamaci/ 3x pošotovné/..Dnes je pulka dubna nemáme ani peníze ani telefon, firma odpojila veskere kontakty na sebe, nereaguje, proste nic.Nasla jsem 1000 nespokojených zákazníku!
tel lenovo s 750 ean 6933602303443
chci okamžitě vrátit veškeré náklady za zboží které ani nemám, a naklady spojsené s reklamací
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.