Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#10545Stížnosť na firmu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2016, před 9 lety

Katarína Mníšteková

Znění stížnosti

Dobrý den jednou mě kontaktovala pani s uvedené společnosti a nabízela produkty. Dne 16.4 mi dopoledne volala pani s firmy že mám u nich dluh spíš mi to přišlo že pani asi hodne ráno vypila skleniček alkoholu protože jsem ji nerozuměla skoro nic jelikož jeji vyslovnosť byla divná spíš asi jak opisuji asi hodne pripitá.Něco jsem zaslechla že mam u nich dluh ,ale jelikož mi údajne posílají jejich stupidné produkty na adresu na které nebydlím tak nemám možnosť si je ani vyzvednou a za druhé jednou jsem už tuhle firmu žádala aby mě láskavo nekontaktovali nebo je udám že si někde vygenerují čísla a obtěžují lidi. Prosím jak by se normálný člověk mohol zbavit takhle otravných lidi s marketingu co si někde vygenerují číslo a pak otravují lidi


Požadované řešení

Prosím dá se nějak rešit tahle firma ? Já o je produkty nemám zájem jelikož recenze na nich jsou neni dobŕe.A když už zasílají svoje produkty a nikdo je nevyzvedáva tak se jim musí zásilka vracet spátky jelikož na danej adrese ja nebydlím.Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 10:00, před 9 lety

Společnost by v případě sporu musela prokázat, že zboží spotřebitelce dodala na adresu spotřebitelkou uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu. Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Pokud bude výpověď zaslána s využitím provozovatele poštovních služeb, má se za to, že výpověď byla společnosti doručena třetí pracovní den po odeslání.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2016 11:04, před 9 lety

Dobrý den.
Abychom mohli záležitost prověřit, prosíme spotřebitele o sdělení zákaznického čísla, nebo ať se spotřebitel obrátí přímo na náš zákaznický servis, ideálně telefonem na čísle 234 099 888, kde mu rádi sdělíme aktuální stav věci.
Mimo to můžeme dohledat objednávkový hovor a ověřit informace v něm podané.
Bez identifikace zákazníka to ale bohužel možné není.

Děkujeme za spolupráci

S pizdravem zákaznický servis
Helvetia Direct Marketing s.r.o.
E-mail ZS: info.cz@helvetia-dm.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 17:32, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2016 19:24, před 9 lety


Katarína Mníšteková

Dobrý den takže jsem musela zaplatit částku i když jsem od nich zboží neprevzala nakolik mezi časem jsem se prestehovala na jinou adresu a buh ví do jakej schránky poštaci zasílku házeli nebo buh ví kde zásilky skončili jelikož na starem byte na schranke moje jméno nefigurovalo hned jak jsem tú starou adresu opustila . (sama jsem si jmenovku sundala a nový nájemníci si hned dávali svoje jmenovky ) Takže jsem zaplatila to co jsme nikdy nedržela v ruce .Jsem poučená a odteď když mě bude někdo takle kontaktovat okamžite to budu hlásit na policii ,nikdo nemá právo ani nárok vytáčet čísla které si buh ví kde vygeneruji :( :( :(

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2016 08:41, před 9 lety

Vážená paní Mníštěková.
Tento portál má pomoci vyřešit záležitosti, které se z nějakého důvodu nepodaří vyřešit s firmou napřímo.
My jsme Vám zde již v dubnu napsali, že pro vyřešení potřebujeme nějaké kontaktní údaje, podle kterých Vás můžeme identifikovat v systému a prověřit stav věci. Na toto jste ale vůbec nereagovala. Pak se řešení hledá těžko.

Kolegyni v našem call centru se naštěstí podařilo Vás v systému díky nedoručitelné upomínce najít a už 21.4. Vám na Váš e-mail zaslala vyjádření i s přiloženou nahrávkou Vaší objednávky.
Na to jste se dne 25.4. s námi e-mailem domluvila, že uvítací balíček uhradíte, neboť jej dle zjištění na poště máte (dodáno po neúspěšném pokusu o doručení poštou Havířov 21 dne 23.10.2015, viz také sledování zásilek na stránkách České pošty):

https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR1191596556U%0D%0A#DR1191596556U-detail

Na ostatní zásilky Vám bylo zasláno četsné prohlášení, abychom mohli dodání zásilek prověřit na poště.
Na základě tohoto prohlášení jsme 2 upomínané zásilky odepsali a zbylo dořešit jen tu úvodní zásilku, která doposud uhrazena nebyla.
Tu jste (vč. upomínkového poplatku) uhradila 5.5.2016.
Žádnou jinou pohledávku a platbu na Vašem zákaznickém účtu neevidujeme.
Uhradila jste jen tu zásilku, která byla potvrzena jako doručená, a tím bylo vše uzavřeno.

Příště doporučuji kontaktovat zákaznické oddělení hned v okamžiku, kdy máte jakoukoliv pochybnost. Před nikým se neschováváme, jsme vždy připraveni hledat řešení, jen musíme vědět o problému a hlavně o osobě, která jej má.
Zákaznická linka funguje každý pracovní den od 8 do 17 hodin.

S pozdravem zákaznický servis
Helvetia Direct Marketing s.r.o.
E-mail: info.cz@helvetia-dm.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2016 09:47, před 9 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.6.2016 10:11, před 9 lety


Katarína Mníšteková

Hodnocení: