Společnost


Lázeňská cestovní s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10546Odmítnutí posunutí termínu pobytu v lázních

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2016, před 9 lety

Olga Jelínková

Znění stížnosti

Koupila jsem rodičům k vánocům poukaz na lázeňský pobyt v termínu 20.-23.4.2016. Maminka v neděli 17.4. večer ulehla s horečkou, hned v pondělí ráno jsem volala do lázní, popsala jim situaci, a poprosila, zda by bylo možné termín posunout, vzhledem k neočekávanému akutnímu onemocnění maminky. Paní mi řekla, že by to neměl být problém, ať si maminka nechá napsat potvrzení od lékaře. Maminka má akutní zánět dolních cest dýchacích a antibiotika. Z lázní se mi ozvali, že jim je líto, ale termín posunout nemohou, a pokud neseženeme náhradníky a rodiče na pobyt nenastoupí, peníze propadnou. Dnes jsem poslala e-mailem znovu prosbu o posunutí termínu, oskenované lékařské potvrzení, a zatím žádná reakce.


Produkt

Lázeňský pobyt ,,Třeboňské osvěžení,, v ceně 8743,- Kč


Požadované řešení

Posunutí termínu pobytu.
Rodiče se do lázní velmi těšili, akceptovali bychom jakýkoli volný termín, klidně v létě, na podzim.......


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 09:42, před 9 lety

Záleží na znění obchodních podmínek poskytovatele voucheru nebo samotných podmínek uvedených na voucheru. Nemůžeme s jistotou tvrdit, že se tak jedná i v tomto případě, ale v zásadě se oproti propadlým voucherům peníze nevrací.

Samozřejmě vzájemná dohoda na jiném termínu pobytu je možná. To samé platí o případné dohodě o prodloužení platnosti voucheru mezi smluvními stranami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.4.2016 20:52, před 9 lety

Nás také celá situace mrzí, snažíme se v podobných případech vždy zajistit v předmětných lázních změnu termínu - bohužel na základě obchodních podmínek a storno podmínek, které jsme jako cestovní agentura zavázáni respektovat, není na změnu termínu nárok. I v této věci jsme se snažili o posun termínu jak standardní cestou, tak i osobním jednáním, bohužel jsme neuspěli.
Bertiny lázně Třeboň - poskytovatel pobytu - nám sdělily, že v souladu s obchodními podmínkami uplatní 100% storno na pobyt, my na základě smlouvy s lázněmi a též přesně dle storno podmínek poskytnutých klientům při vyřizování pobytu, s lítostí učiníme totéž.
Z.Chaloupka, jednatel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 21:04, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.4.2016 07:32, před 9 lety


Olga Jelínková

Hodnocení: