Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem rodičům k vánocům poukaz na lázeňský pobyt v termínu 20.-23.4.2016. Maminka v neděli 17.4. večer ulehla s horečkou, hned v pondělí ráno jsem volala do lázní, popsala jim situaci, a poprosila, zda by bylo možné termín posunout, vzhledem k neočekávanému akutnímu onemocnění maminky. Paní mi řekla, že by to neměl být problém, ať si maminka nechá napsat potvrzení od lékaře. Maminka má akutní zánět dolních cest dýchacích a antibiotika. Z lázní se mi ozvali, že jim je líto, ale termín posunout nemohou, a pokud neseženeme náhradníky a rodiče na pobyt nenastoupí, peníze propadnou. Dnes jsem poslala e-mailem znovu prosbu o posunutí termínu, oskenované lékařské potvrzení, a zatím žádná reakce.
Lázeňský pobyt ,,Třeboňské osvěžení,, v ceně 8743,- Kč
Posunutí termínu pobytu.
Rodiče se do lázní velmi těšili, akceptovali bychom jakýkoli volný termín, klidně v létě, na podzim.......
|
Tweet |
Záleží na znění obchodních podmínek poskytovatele voucheru nebo samotných podmínek uvedených na voucheru. Nemůžeme s jistotou tvrdit, že se tak jedná i v tomto případě, ale v zásadě se oproti propadlým voucherům peníze nevrací.
Samozřejmě vzájemná dohoda na jiném termínu pobytu je možná. To samé platí o případné dohodě o prodloužení platnosti voucheru mezi smluvními stranami.
Nás také celá situace mrzí, snažíme se v podobných případech vždy zajistit v předmětných lázních změnu termínu - bohužel na základě obchodních podmínek a storno podmínek, které jsme jako cestovní agentura zavázáni respektovat, není na změnu termínu nárok. I v této věci jsme se snažili o posun termínu jak standardní cestou, tak i osobním jednáním, bohužel jsme neuspěli.
Bertiny lázně Třeboň - poskytovatel pobytu - nám sdělily, že v souladu s obchodními podmínkami uplatní 100% storno na pobyt, my na základě smlouvy s lázněmi a též přesně dle storno podmínek poskytnutých klientům při vyřizování pobytu, s lítostí učiníme totéž.
Z.Chaloupka, jednatel
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.
Hodnocení: