Společnost


Jaroslava Mundlová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10549Dlouhodobé problémy s realizací díla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2016, před 9 lety

Petr Witz

Znění stížnosti

S firmou Ps- net jsme jsme od uhrazení zálohové faktury v červnu 2015 nebyli schopni se posunout k předání profesionálně zpracované podoby e-shopu, který by respektoval naše potřeby a byl pro ně použitelný. Termín dodání byl napsán přibližně
15 dní od uhrazení zálohové faktury. Po měsících našeho marně vynaloženého úsilí jsme od smlouvy odstoupili . Navrácení zálohy pan PhDr Dubský odmítá s tím, že ji vyčerpal. Dílo hotové není. Pro co nejobjektivnější posouzení služeb této firmy prosím o poznatky bývalé, nebo současné obchodní partnery ze všech oborů, ve kterých pan Dubský působil a to pochopitelně i v tom dobrém smyslu. Potřebujeme reference. Budu rád, pokud se najde firma, které dobře finguje to, co potřebujeme, nebo má zkušenosti z úplně jiných zakázek. Jsme v situaci, kdy jsme byli postaveni před dvě možnosti - dále na díle sp olupracovat, zaplatit další zálohy a důvěřovat tvořenému dílu, o které se má opírat každodenní provoz kamenné prodejny a e-shopu, nebo se dostat do soudních sporů. Proto jsou pro nás důležité zkušenosti ostatních, do jaké míru se dá opírat o spolehlivost, profesionalitou a zabezpečení servisu. Poznatky prosím zasílejte na adresu petr.witz@centrum.cz . Tento příspěvek si klade za cíl nalézt mimosoudní řešení, nechceme nikoho nepoškozovat. Naopak. Rád firmu PS-net kdekoliv pochválím . Potřebujeme se díky poskytnutým informacím rozumným způsobem dohodnout na řešení, které nebude poškozovat nás. Pokud by jakýkoliv SW nefungoval, nebo nefungoval&n bsp; jak má, nebo se nedá rychle zabezpečit oprava, může to způsobit značné problémy, na kterých by se zastavil celý provoz.


Produkt

e-shop dle zadání


Požadované řešení

Navrácení zálohy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 08:35, před 9 lety

Podle § 2590 občanského zákoníku zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase. Pokud ani po vyzvání zhotovitel dílo neprovede, tak dle § 1978 občanského zákoníku má objednatel právo od smlouvy odstoupit.

Nebyla-li však u smlouvy o dílo doba plnění nikterak ujednána, zákon ukládá zhotoviteli, aby dílo provedl v době přiměřené jeho povaze. Současně se má za to, že je čas plnění ujednán ve prospěch zhotovitele. To znamená, že se může rozhodnout splnit závazek před uplynutím přiměřené doby, avšak objednatel díla od něho nemůže předčasné plnění vyžadovat. Chybí-li tedy ve smlouvě termín dokončení díla a současně i uplynula doba podle spotřebitele přiměřená k jejímu provedení, je nutné povinnou stranu o plnění požádat.

Doporučujeme tak učinit prokazatelně písemně s dodejkou. Bude-li mít spotřebitel za to, že potřebná doba již uplynula, musí písemně vyžadovat dodání zhotovené věci bez zbytečného odkladu, tj. v řádech hodin či dnů podle povahy závazku. Ve výzvě doporučujeme uvést přesný termín pro splnění či určit lhůtu, dokdy nejpozději tak má učinit. Takto určená lhůta je pro povinnou stranu závazná. Nebude-li výzva k plnění úspěšná, dostává se povinná strana do prodlení.

Objednatel má pak právo od smlouvy odstoupit. Došlo-li k platnému odstoupení od smlouvy, smlouva od počátku zanikla a smluvní strany jsou povinny vrátit si to, co si navzájem plnily (tedy i vrácení zálohy). Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, shrnout v něm důvody odstoupení a doklady dokazující toto odstoupení si uschovat. Lhůtu pro vrácení peněz lze zhotoviteli jednostranně určit, mělo by se jednat o lhůtu přiměřenou.

Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jaroslava Mundlová, Praha 14, Černý Most, Bobkova 733/14). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nevrátí-li dlužník finanční prostředky v uvedené lhůtě, doporučujeme zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Jejím zasláním spotřebitel dlužníka naposledy upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. Ve znění výzvy spotřebitel uvede přiměřenou lhůtu k plnění. Poskytnutá lhůta však podle zákona nesmí být kratší než 7 dnů. Není důležité, vyhýbá-li se druhá strana přebírání poštovních zásilek a výzvu tak nepřevezme. Pro soud je podstatné její zaslání, nikoliv doručení. Jestliže předžalobní výzvu spotřebitel nezašle, nebrání to obrátit se na soud. Ten však zpravidla nepřizná náhradu vynaložených nákladů na soudní řízení (soudní poplatek, odměna advokáta), i když ve sporu spotřebitel uspěje. Zaslání předžalobní výzvy lze tedy jen doporučit.

Pokud již spotřebitel zaslal písemnou předžalobní výzvu a subjekt stále nereaguje, bude nutné se práva domáhat u civilního soudu. Spotřebitel může podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Jedná se o zjednodušené soudní řízení, ve kterém soud rozhoduje na základě předložených důkazů bez nařízení jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2016 09:43, před 8 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.