Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, možná už to tu někde bylo ale nevím jak se zachovat v mém případě. Babička uzavřela elektriku se společností Centropol Energy...jednoho dne přišli další lidé ze společnosti Comfort Energy a naslibovali hory doly, babičku zlákali a podepsala s nima smlouvu, že po skončení smlouvy u společnosti Centropol Energy přejde k nim (konec se datuje k dubnu 2016). Takže již v roce 2014 se čekalo na to, až skončí smlouva u Centropol Energy...Ale v roce 2014 zároveň se tato informace dostala ke mě (syna babičky) a smlouvu jsme rozvazali, slíbeno bylo že vše bude bez poplatků a firma Centropol Energy se zaručila, že nic platit nebudeme a že vše vyřeší za nás. aktuálně nám přišel dopis na zaplacení deaktivačního poplatku 6050,- (sporná částka), v návaznosti na to, že zákazník odstoupil od smlouvy o dodávce energii.
Má stížnost je možná otázkou a pomocí jak se zachovat, jelikož firma Centropol Energy u které stále babička zůstává nám poslala tzv. Slib odškodnění, kde se zavazuje řešit tento problém soudně za nás a my tak nebudeme muset nic platit. Nejsem si jistý jestli tyto dokumenty podepsat a důvěřovat firmě, že za mě buď něco vysoudí nebo zaplatí...
Comfort Energy - elektrika
Nechci platit žádné další peníze a už vůbec ne 6050,- za něco, co vlastně moje babička ani nevyužila a stále čerpala a čerpá energii od původní firmy Centropol Energy...má vůbec Comfort energy právo po mě chtít tento poplatek?
|
Tweet |
Z popisu stížnosti vyplývá, že smlouva o dodávkách elektrické energie byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (při podomním prodeji). V takovém případě má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od jejího sjednání bez udání důvodu. Do 1. ledna 2016 bylo možné od smlouvy o dodávkách energie odstoupit také do 5 dnů před zahájením dodávek. Pokud tedy v tomto období spotřebitelka od smlouvy odstoupila, ruší se smlouva od počátku (pro případ soudního sporu je vhodné uchovat odstoupení od smlouvy).
Od 1. ledna 2016 již není možné od smlouvy odstoupit do 5 dnů před zahájením dodávek. Místo toho je však možné smlouvu bezplatně vypovědět a to dokonce ve lhůtě 15 dní od zahájení dodávek. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Podle názoru, který zastáváme, je na základě logického výkladu § 11a odst. 3 energetického zákona smlouvu možné vypovědět i před zahájením dodávek (bylo by absurdní, pokud by spotřebitelka musela čekat, než jí společnost začne dodávat elektrickou energii). Po uplynutí výpovědní lhůty se závazek ruší a společnost nemůže s takovýmto ukončením spojovat žádnou sankci.
Pokud spotřebitelka smlouvu ukončila jedním z výše uvedených způsobů, nemůže společnost po spotřebitelce žádat žádné poplatky související s ukončením smluvního závazku. Je proto vhodné vyjádřit nesouhlas s naúčtovaným poplatkem. Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den, pane Pavlásku,
prosím o uvedení identifikačního údaje, který by nám umožnil dohledat zákaznický účet Vaší babičky. Může se jednat o číslo Smlouvy, číslo zákaznického účtu, atd.
Děkuji za pochopení a spolupráci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Dobry den, přisla mi odpoved, kterou pravdepodobne vyresila spolecnost Centropol energy za nas (u ktere ma babicka nadale elektriku)
Vážena pani pavlaskova, dovolujeme si vam poskytnout vyjadreni spolecnosti COMNFORT ENERGY entity sro, požadavku ze dne 27.4.2016 na zrušení uctovaneho smluvniho poplatku za poruseni smluvnich podmínek.
Ackoliv se neztotoznujeme s vykladem paragraf 11a odst. 3, energetickeho zakona, prezentovanym Energetickym regulacnim uradem ve stanovisku č. 10/2016 ze dne 28.4.2016, budeme toto vykladovwe stanovisko po dobu jeho platnosti docasne respektovat.
Presto vase pravni jednani spocivajici ve vypovedi smluvniho vztahu s nasi spolecnosti s odvolanim na paragraf 11a odst.3, energetickeho zakona, pred zahajenim dodavek, povazujeme i nadaleza neucinne, dovolujeme si Vas touto cestou informovat, ze jsme od uplatneni naroku na uhradu smluvniho poplatku uctovaneho fakturou číslo 4660001559 upustili...s pozdravem Comfort Energy, A.D., specialista kvality
Táži se tedy - jaktože to najednou *** jde a nikdo nic nechce??????? Tohle *** a zkoušení na nebohe lidi, kteri se boji dalsiho reseni si prosim strcte do sve ***, která bude jak tajne doufam vasím hlavním nastrojem v lochu, nejlépe v severokorejskym lagru - *** OFF!!! Děkuji vsem co se podepsali v boji proti podvodnikum jako je firma Comfort Energy...
Dobrý den,
požadavek spotřebitele byl vyřešen již prostřednictvím komunikačních kanálů společnosti COMFORT ENERGY, prosím o uzavření této stížnosti.
Děkuji.
Monika Schneiderová
Žádáme spotřebitele o potvrzení, že stížnost byla skutečně vyřešena a o její případné uzavření.
Dobry den, problém je již vyřešen. Dekuji za pomoc s vyřešením problému.
Dobrý den,
prosím tedy o uzavření požadavku.
Děkuji.
Monika Schneiderová
Hodnocení: