Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
mám takový problém, moje mamka naletěla na podvodníky z firmy Westerfield Int. AG, nabízeli jí holící strojek, ten se vracel zpět. Na chvilku byl klid a pak ji znovu kontaktovali, že jestli nechce náhradní břity na údajný holící strojek, který stejně nemá, v telefonátu ji měli říct, že kdykoli může od smlouvy odstoupit atd., ale moc jsem tomu něvěřila.
Náhradní břity došly v dubnu 2016 a chtěli za to 199 kč. Peníze se posílali 11.4.2016, ústřižek má mamka stále naštěstí uschovaný. Ale teď v pondělí 18.4.2016 jí přišla upomínka že údajně nezaplatila (datum vystavení faktury bylo 8.4.2016, datum splatnosti je 11.3.2016, číslo faktury 8727430 a Zákaznické číslo 349298)- údáaje na Upomínce co přišla.
Chtěla bych odstoupit od smlouvy ať už mamce nic nechodí a nikdo ji s takovýma věcma už neotravuje.
Tak bych moc ráda věděla jak na to a jak se jich zbavit.
Moc děkuji za odpověď
S příjemným pozdravem Lucie Petrželová
Jedná se o náhradní hlavice GS Woman Star
Úplné odstoupení od smlouvy.
Pomoc při postupu na odstoupení.
|
Tweet |
Souhlas se zasíláním zboží si podnikatel nahrává. Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení,podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."
Doporučujeme spotřebiteli společnost kontaktovat a případné písemnosti odeslat na následující adresu společnosti: Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Veškeré písemnosti doporučujeme si okopírovat pro svoji potřebu a zasílat jako doporučený dopis s dodejkou, z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Pokud si spotřebitel není vědom existence dluhu, je vhodné nejprve zjistit, na čem společnost své tvrzení zakládá. V případě, že se jedná o omyl, lze též požádat o vystavení potvrzení o bezdlužnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.