Společnost


Martin Janča

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10555Nefunkční společnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2016, před 9 lety

Michaela Rivcová

Znění stížnosti

Datum objednávky: 29.3.2016
platba: online
suma:407Kč
číslo objednávky:1608592
obsah objednávky:
Mercury Fancy Diary Pouzdro pro LG D722 G3s Yellow/Hot Pink 8592118822992 1x 175 Kč 175 Kč
Samsung microUSB Autodobíječ ACADU10CBE (Bulk) 2700000307588 1x 147 Kč 147 Kč
+85Kč doprava

Zboží nedodáno, nikdo nereaguje, telefon +420 737 712 713 neustále nedostupný, na meil se nikdo neozývá. 18.4. urgence e-mailem a bez odpovědi. telefon jsem zkoušela opakovaně 14dní v kuse.


Produkt

Mercury Fancy Diary Pouzdro pro LG D722 G3s Yellow/Hot Pink 8592118822992 1x 175 Kč 175 Kč


Požadované řešení

Žádám buď o dodání zboží, nebo o vrácení zaplacených peněz zpět na účet, ze kterého odešly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 13:24, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.