Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
pravidelné nedoručování zásilek na určenou adresu, ponechávání na poště bez oznámení doručení, klamné označování, že adresát nebyl zastižen, apod...
Pošta ve Valašském Meziříčí mi nedoručila ...opět! zásilku a pod číslem RR285542495CZ, 26104 zanechala výzvu k vyzvednutí na poště v Krhové. Ověřeno u odesílatele dnes - zasíláno na mou adresu . Jsem na PN - tudíž DOMA a nemohu odcházet z domova.Nejen na poště v Krhové (i místními lidmi z Krhové)mi bylo oznámeno že toto je pravidelný způsob! NEZNÁMM ČÍSLOVÁNÍ ZÁSILEK, ALE ZÁSILKA BYLA ODESLÁNA JAKO DOPORUČENÁ A NE NA POŠTU!!!
Schválně jsem pořizovala schránku, do které se vejde i menší balíček, ale bohužel prozatím zbytečně.Takto doručovala již dříve pošta ve Val. Meziříčí - adresát celý den doma a ve schránce lístek: nezastižen, nyní to pokračuje po našem přestěhování do Krhové s tím rozdílem, že téměř nelze po návratu ze zaměstnání zásilku vyzvednut, jelikož v Krhové je omezená pracovní doba jen 8-10h a 14-16h, pouze st 14,30-16,30h a doručovatelé balíček nechají jen v Krhové na poště. Je to pro lidi, kteří na zásilku opravdu čekají opakovaně nepříjemné dohledávání, telefonování...PROČ? Lidé zde žijící si musejí mnohdy zajít až několik kilometrů v době provozu místní pošty jen kvůli neplnění základních pracovních povinností doručovatelů. Pochopila bych opoždění v době, kdy je všeho hodně, ale VYKAŠLAT SE a tvářit se, že je vše v pořádku? Jak by se cítili oni, kdyby jim to dělali lidé jiných profesí, že by svou práci odvedli jen na 10%...lékaři, kuchaři,stavbaři, učitelé...ti všichni zde bydlí a svou práci musejí udělat na 100%...a pak si dohledávají balík a jedou si pro něho v určenou hodinu na poštu! Po těch letech špatných zkušeností jsem si už dnes opravdu řekla DOST!
PROZATÍM JSEM VŽDY TELEFONOVALA A OBTĚŽOVALA TÍM NA POŠTĚ V KRHOVÉ, ABY VYŘÍDILi, ŽE CHCI ZÁSILKU POSLAT NA ADRESU...ale já většinou vím, co čekám a přibližně kdy...knihy apod.Ve Valmezu jsem si pro to většinou došla, vystála řadu a tam se ozvala u přepážky - vedení mnohdy není v pozdějších hodinách k zastižení, telefony téměř nezvedají.
Jinak najedete-li si na hodnocení firmy.cz pošta Valašské Meziříčí, dočtete se totéž, co vám nyní píšu! A to píší i jiní lidé. Nejsem zbytečný stěžovatel, jen mě už přešla trpělivost.
doručování zásilek na adresu doručení - doporučená psaní,balíčky, balíky, nyní konkrétní příklad bude zítra dořešen, zásilka výše uvedená mi na telefonickou prosbu poště v Krhové bude se zpožděním doručena - opět je musí požádat, ať zásilku doručí tam, kam patří.- Zahájenka 82 č.zásilky na lístku z pošty VM: RR285542495CZ,26104
Pouze a jen plnění povinností tak, jak má pošta ve svých poštovních podmínkách.
Prosím o provedení jakéhokoliv kárného opatření - aby se situace dále již neopakovala...v tomto nemám představu, je to personální záležitost a ta má spoustu stupňů, jak "povzbudit" lidi k plnění svých povinností....ale myslím, že tady je opravdu třeba, aby se vedení této pošty na své služby občanům zaměřilo a nesnažilo se vše jen házet na špatné doručovatele...to už tady bylo, chce to ne jen říct, oni jsou špatní, ale něco pro to udělat, aby pracovali, jak mají, zavést kontrolu, odměnit ty kvalitní, kteří pracují opravdu dobře a pokutovat ty jiné... v soukromém podniku by toto určitě neprošlo.Stížnost posílám touto cestou, protože stránky telekomunikací jsou v rekonstrukci...
|
Tweet |
Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.