Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#10558Neoprávněné vyúčtování a chování p.R. M.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2016, před 9 lety

Vaclav Svehla

Znění stížnosti

Vážení,
Platil jsem telefon své exženě č.775213857 (který je veden na moje jméno)do doby,kdy chudinka 4/09/2015 náhle zemřela.Nežili jsme spolu a ani nebydleli, ale náklady s žitím jsem ji hradil.Po smrti dne 5/09/2015 mě předali její telefon,který jsem po pietě v říjnu 2015 zrušil ,a to z důvodu smrti ,na pobočce Vodafonu EDEN Praha 10. Telefon jsem uložil do pozůstalého bydliště a odjel do USA.
Z účet(ČSOB), z kterého jsem ji platil veškeré náklady,prakticky nepoužívám(Kč)a jen tak kontrolu jsem zjistil v 03/2016,že mě Vodafon neustále strhává poplatky za tento telefon,který leží v bytě zemřelé ženy a nikdo tam nebydlí(jedná se o rodinný dům).Hned po kontrole jsem dům navštívil,s telefonem jsem zašel opět na Vodafon Eden a reklamoval u pana O. M. odhlášení.Na pobočku volala asi Vaše R. M. a učinila mě nesrozumitelný výslech,kterému jsem nerozuměl ani slovo.Hlavně chtěla heslo,které pochopitelně nevím(ženy hesla neříkají)a od zemřelé se ho asi nedozvím.
Prosím,chtěl bych tuto frašku ukončit. Jako nenapravitelný blbec jsem uzavřel novou smlouvu č.1-24839113467-0 dne 18/04/2016,kterou uvažuji co nejdříve zrušit pro neseriozní jednání Vaší fy.
V.Švehla


Požadované řešení

Prosím o zrušení telefonu(byl zrušen v 10/2015) a vrácení plateb za 11 - 03/2016


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 11:49, před 9 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2016 12:54, před 9 lety

Hezký den, pane Švehlo,

mrzí mě, že k takové situaci došlo.

Protože je telefonní číslo vedeno na Vaše jméno, je možné ho ukončit za standardních podmínek. Heslo byste měl jako majitel čísla znát, bez toho skutečně nemůžeme telefonicky nebo e-mailem cokoliv, co se týká přímo tohoto čísla, řešit. Jestli heslo neznáte, je několik možností, jak ho můžete znovu získat, všechny popisujeme v Centru péče na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/137,182/a_id/1071/.

Pokud nesouhlasíte s účtovanými částkami a neznáte heslo, můžete nám poslat písemnou reklamaci s vlastnoručním podpisem. A to poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.4.2016 20:48, před 9 lety


Vaclav Svehla

1/Navidím skutečnost,že jsem po umrtí ženy telefon zrušil na pobočce EDEN Praha 10 v 10/2015 osobně
2/Přístroj s kartou jsem nepoužíval(byl v majetku ženy)a dostal jsem jej po umrtí 5/09/2015
3/Nepamatuji se,kdy jsem kartu zřizoval,ale je to spoustu let(prý jsem u Vodafonu 13let)
4/Se ženou jsem léta nežil 10 let a ani nebydlel cca 6 let.
5/Proto si nemohu pamatovat heslo které jsem podle Vas zadal
6/Určitě na smlouvě musí být adresa a tak nevím,proč jste mne neupozornili,že telefon nelze zrušit
7/Určitě dle výpisu z volání,nikdo od 4/09/2015 telefon nepoužíval
(je v bytě zemřelé kde nikdo nebydlí)
8/Proto jsem se divil,proč platím(učet ČSOB nepoužívám a tak kontrolu dělám tak jednou za pul roku)
9/Vůbec Vám nerozumím,co ode mne chcete?Platit za služby,které nikdo nepoužívá (k dnešnímu dni 7 měsíců) mě připadá scestné
V.Švehla

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2016 15:19, před 9 lety

Dobrý den, pane Švehlo,

dohodnutý paušální poplatek účtujeme i v případě, že telefonní číslo zrovna nevyužíváte. Rádi celou situaci prověříme na základě písemné reklamace. Postup, jak podat reklamaci, už Vám psal kolega v předchozí odpovědi. Pro jistotu ještě přidávám odkaz na Reklamační řád Vodafonu: http://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.4.2016 21:20, před 9 lety


Vaclav Svehla

Vážená,
nesnáším spory.Čí je chyba už bych neřešil.Jak jsem psal,vzal jsem si od Vás internetový modem HUAWEI LTE CPE B310 na test.Pracuje dobře(jsem u O2 a mám od nich Internet)a tak mám dilema:
- pokračovat O2 nebo
- vrátit se k VODAFON ale seriozně tj. upravit cenu(540Kč)v rámci sporu
Tím bych celou věc pokládal za vyřízenou a telefon 775213857 zrušíte
V.Švehla
PS. Jsem u Vás 13 let tak se nebudem hádat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2016 12:51, před 9 lety

Hezký den, pane Švehlo,

tady na dTestu nemůžeme řešit konkrétní záležitosti, které se týkají telefonních čísel. Je to kvůli ochraně zákaznických dat. Proto jsme vám doporučili cesty, jak nás kontaktovat pro vyřešení.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.4.2016 14:03, před 9 lety


Vaclav Svehla

Hodnocení:

Komentář: Stížnost je stížnost.Navidím vůbec dle korespondence vyřešení případu.
Otázka? Budu moci toto číslo 775213857 vůbec někdy zrušit když nikdo jej již 7 měsíců nepoužívá.