Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bylo reklamováno neposkytnutí klimatizace a časy all inclusive které neodpovídali popisu.Řešeno okamžitě namístě sepsáním reklamace s delegátem,dále telegonátem s CK kde bylo řečeno ať si klimatizaci uhradíme a vyřešíme vše po návratu do ČR.Po návratu žádné řešení ze strany CK není prý důvod k reklamaci,přesto že informace v popisu zájezdu ohledně klimatizace ihned změnili.Co se týká časů all incl. prý kontaktovali partnera a je vše vpořádku a odpovídá jejich popisu.Takže jednoduché shrnutí co je psáno v nabídce nemusí být pravda a v ceně a ani fotografie rozpisu All incl.nic neznamená když partner řekne že je to jinak. Mimo jiné mám uloženou i kopií stránek kde byl popis i včetně klimatizace,dále kopií stránek sousedního hotelu kde bylo uvedeno že klimatizace je za příplatek.Ani zaslání těchto podkladů CK nic nezměnilo na stanovisku že vše prý proběhlo jak bylo v popisu.Nejsem jediný s touto reklamací ve stejném termínu reklamovalo služby dalších pět účastníků se stejným výsledkem.
zájezd pořádený CK Pantour na ostrov Rhodos do hotelu Louthanis služby all inklusive.
Po telefonickém rozhovoru se zástupci CK Pantour přímo z místa pobytu jsem byl přesvědčen že nebude problém a CK uhradí částku kterou jsme museli zaplatit za poskytnutí klimatizace.Tak zněla i telefoní odpověď zástupce CK......proč se rozčilujete a kazíte si dovolenou prostě si to uhraďte a po návratu se to vyřeší.Věřím že společnost která se opírá o hesla dopřejte si kvalitu na dovolené v Řecku a Turecku by by měla k zákazníkovi přistupovat jinak. Počítal jsem s omluvou a finančním vyrovnáním což by bylo seriozní jednání.
|
Tweet |
Dle § 852i občanského zákoníku odpovídá cestovní kancelář zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy. Reklamace zájezdu musí být dle výše uvedeného ustanovení uplatněna do 3 měsíců od skončení zájezdu.
Jako způsob vyřízení reklamace se uplatňuje procentuální sleva, jejíž výši doporučujeme určit podle tzv. Frankfurtské tabulky slev.
Společnost se nerozhodla spor řešit prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů, tudíž nyní se spotřebitel musí svých práv domáhat soudní cestou. Před případným podáním k soudu doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.