Společnost


Jopla s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10562Uplatnění dobropisu na neopravitelný tablet Lenovo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2016, před 9 lety

Pavel Řehák

Znění stížnosti

3.1.2014 - zakoupen Idea tablet Lenovo Miix 2 8 v prodejně Anacomp v Praze
27.12.2015 - předán nefunkční tablet kurýrovi (už 2.reklamace, první 1/2015)
6.1.2016 - servis Arvato Bertelsmann vydal výrok o neopravitelnosti tabletu a o splnění podmínek na nárok na odškodnění
víc než 4 měsíce dohadování s Lenovo@dobropis a Lenovo/hotline (800702703)
18.4.2016 konečně vystaven dobropis na vrácení peněz, který mám uplatnit u prodejce/distributora
Prodejce již několik měsíců nefunguje (prodejna zavřená, na telefony ani maily nereagují) - nemám tedy možnost dobropis uplatnit ani v prodejně ani zjistit distributora a uplatnit nárok tam.
tablet zůstal (pravděpodobně) v servisu


Produkt

Idea Tab Miix 2 8" / Z3740/64GB/2G/W8+Office2013 s/n CB27735012


Požadované řešení

vrácení peněz, tj. 8928 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2016 08:22, před 9 lety

Spotřebitel má v tomto případě povinnost reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy, avšak vzhledem ke skutečnosti, že byl na spotřebitelem uvedeného prodejce - společnost Jopla s.r.o. podán insolvenční návrh, měl by spotřebitel, v rámci prohlášeného konkurzu, své pohledávky přihlásit do insolvenčního řízení.

Dle insolvenčního zákona nelze bez včasného přihlášení pohledávky na předepsaném formuláři k pohledávce nikterak přihlížet. Přestože zmeškání lhůty nelze prominout, neznamená to, že pohledávky tímto zanikají. Promeškal-li by spotřebitel lhůtu pro přihlašování pohledávek, doporučujeme se prostřednictvím příslušného soudu obrátit na insolvenčního správce.

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Na webových stránkách insolvenčního rejstříku na adrese https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=18942f1d-7883-4636-bf3c-0c3e04a7b54e soud vyhláškou oznamuje, že dne 08.01.2016 bylo zahájeno insolvenční řízení se společností Jopla s.r.o., IČO 01891065, 5.května 1035/41, 140 00, Praha 4 a dne 08.01.2016 12:25 hod. byla tato vyhláška zveřejněna v insolvenčním rejstříku.

Soud vyzývá věřitele dlužníka, kteří chtějí své pohledávky uplatnit v insolvenčním řízení, aby podali u zdejšího soudu přihlášku své pohledávky ve lhůtě do rozhodnutí soudu o úpadku. Přihlášku pohledávky lze podat pouze na formuláři, který je zveřejněn na adrese
ISIR.justice.cz a na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti (www.justice.cz) včetně pokynů pro jejich vyplnění spolu se vzorově vyplněným formulářem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.