Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stejný problém, který již řešil zákazník níže. Společnost nereaguje na emaily se žádostí o dodání faktury. Zboží bylo zasláno ve slíbeném termínu, ale bez dokladu o zakoupeném zboží. Zboží jsem koupila přes portál www.slevisko.cz, který firma JADAKO provozuje. Kontaktní telefon je také nedostupný. Po přihlášení na můj účet v portálu Slevisko.cz je u objednávky k dispozici ke stažení pouze původní voucher - žádná faktura!
2 ks mixér
Zaslat fakturu k zakoupeným mixérům.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu spotřebitele porušuje prodávající § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci, a to na regionálním či ústředním inspektorátu České obchodní inspekce, či elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz. Česká obchodní inspekce je oprávněna porušování zákona sankcionovat ukládáním pokut.
Dále spotřebiteli doporučujeme prodávajícího opětovně vyzvat k zaslání dokladu o zakoupení výrobku. V případě, že doklad nedodá, pečlivě si uschovat všechny ostatní listiny, emailovou komunikaci či fotografie, které mohou v případě budoucích soudních sporů sloužit jako důkaz.
Pokud by spotřebitel zboží reklamoval, nepotřebuje nutně pro uplatnění účtenku nebo fakturu. Stačí prokázat, že u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jadako s.r.o., Praha 9, Vysočany, Na Harfě 712/7). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Dobrý den,
jestli potřebujete fakturu na reklamaci zboží tak slouží voucher a faktura je na vyžádání.
Fa jsem Vám odeslal na a.nova@seznam.cz
Přejeme hezký
Slevisko.cz
Hodnocení:
Komentář: Faktura mi dnes byla zaslaná emailem, vše je již tedy v pořádku. Děkuji.